חדש: שקית לשמירת טריות ירקות ופירות

'שקית הפלא של בני' (benybag.com) היא שקית נושמת בטכנולוגיה מתקדמת המשמרת טריות של ירקות ופירות במקרר הביתי גם לשבועיים ויותר. השקית ניתנת לשימוש רב פעמי לתקופה של 3 חודשים ויותר שבסופם ניתנת למחזור

מוצר חדש שפותח ומיוצר בישראלי, נועד להאריך את חיי הירקות והפירות ולשמור על הטעם, המרקם, הריח, ובעיקר על הערכים התזונתיים שלהם. 'שקית הפלא של בני', עושה שימוש בטכנולוגיה ירוקה, מווסתת את הלחות, מנדפת עודפים, ושומרת על הירקות יבשים וטריים.

מי שחראי לשקית זו הוא גיא פרנס, שנחשף למוצר ישראלי שמשמש עבור יצוא ירקות ופירות במכולות קירור, והחליט להביא למקרר הביתי את הטכנולוגיה בה השתמשו עד היום רק בבתי אריזה, מתוך כוונה להוריד את כמות הירקות הנזרקים לפח. "שקית הפלא" הותאמה למקרר הבית, במידות שלה וביכולת לעשות בה שימוש חוזר רב פעמי. כאות הערכה להשראה שקיבל מאביו שנקרא בני והוא חקלאי, אגרונום ויזם, החליט לגיא קרוא על שמו את השקית.

לפי בדיקות שהוא עשה, "התוצאות מדברות בעד עצמן, הירקות והפירות נשארים טריים, יפים וחזקים אפילו  שבועיים ויותר, העלים הירוקים מחזיקים רעננים עד חודש ימים. בשקיות עושים שימוש חוזר, מנגבים אותן ומשתמשים שוב בקנייה הבאה. יש כאן חיסכון אדיר בכסף, בזמן יקר ובנוסף הנושא האקולוגי זועק בהיבט של צריכה נבונה, צמצום פסולת ושימוש בשקית רב פעמית הניתנת למחזור. זו תרומתנו הצנועה להפיכת העולם למקום טוב יותר", דברי גיא פרנס.

מחיר מארז ניסיון  ובו 6 שקיות ו-6 קליפסים: 30 ₪ כולל משלוח ללא תשלום. הזמנות באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר