חדש: תפוצ'יפס שמן זית עם קמפיין הטלוויזיה הצבאי

שטראוס פריטו ליי מרחיבה את מותג תפוצ'יפס באמצעות פנייה לקהל יעד בוגר עם מוצר חדש: תפוצ'יפס העשוי עם 100% שמן זית.

תפוצ'יפס שמן זית מיוצר מתפוחי אדמה טבעיים וטריים, המושרים בתמיסה מיוחדת, ולאחר מכן מבושלים עם 100% שמן זית.
המתכון של תפוצ'יפס שמן זית נועד ליצור מוצר פריך בטעם טבעי.

את צאת המוצר לשוק מלווה קמפיין טלוויזיה ברוח צבאית של חד גדיא: סמל הצנחנים לוקח את השקית מהחייל בטענה שעץ הזית המופיע על השקית אינו אלא סמל גולני. הסרן לוקח את השקית מהסמל, ואלוף המשנה לוקח אותה מהסרן.

תפוצ'יפס שמן זית ישווק באריזה אישית (45 גרם).
מחיר מומלץ לצרכן: 4.5 ₪.
כשרות: רבנות.
להשיג בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה הפרטיות ברחבי הארץ.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה