חדש: cookeat – אתר האינטרנט עם מתכוני וידאו מצולמים

את האתר מובילים סרטוני וידאו עם מנות יצירתיות של השפים שגב משה (שגב, שגב אקספרס), אבי ביטון (אדורה), עומר מילר (חדר אוכל), אסף גרניט (מחניודה), אילת ברק (מזון לנשמה), מאיר דנון (המנהל המקצועי של בית הספר הגבוה לקולינריה – בישולים), גיא בן שמחון (לה גוטה), ותומר בלס (הלחם של תומר)

אתר אינטרנט חדש עולה לאויר: cookeat – אתר מתכוני וידאו מצולמים בהנחיית ממיטב השפים בארץ, הפותח דלת לעולם קולינרי עשיר.

את האתר מובילים סרטוני וידאו עם מנות יצירתיות של השפים שגב משה (שגב, שגב אקספרס), אבי ביטון (אדורה), עומר מילר (חדר אוכל), אסף גרניט (מחניודה), אילת ברק (מזון לנשמה), מאיר דנון (המנהל המקצועי של בית הספר הגבוה לקולינריה – בישולים), גיא בן שמחון (לה גוטה), ותומר בלס (הלחם של תומר).
לצדם מופיעים המתכונים הכתובים, בלוגים וגלריית תמונות של המנות ומאחורי הקלעים.
כך מספק האתר חוויה של צפייה בהכנת מנות מגוונות, קריאת המתכונים ואופן הכנתם ואפשרות להדפיסם ולשלוח אותם למשפחה ולחברים.

מאחורי האתר עומדים הבימאית נעה רוזנפלד, האחראית לבימוי הסרטונים, התכנים והעיצוב, וחי גוט, אשר על הצד התפעולי-הפקתי. רוזנפלד, בימאית ומפיקה (חברת ההפקות בבושקה) צברה ניסיון עשיר בעבודה בטלוויזיה, ובתוכנית "טעמים" עם צחי בוקששתר התוודעה לאהבתה הגדולה ביותר – צילום אוכל. מאז הפיקה וביימה את תוכניות הבישול של שגב משה "שגב בא לבשל", "שיעור פרטי עם אהרוני", ואת העונה הראשונה של "סודות מתוקים" בהנחיית קרין גורן.
גוט שימש כמנהל הפקה בתוכניות בישול ומנהל מפעל משפחתי של פריכיות אורז.

בנוסף לרמות הגבוהות של הצילום וההפקה מציע האתר מערכת חיפוש מתקדמת, המאפשרת חיפוש מתכון בהתאם למצרכים הקיימים בבית וחיפוש על פי שפים, רמת השקעה, קטגוריות, חגים וכשרות. האתר מתעדכן באופן שוטף, בקרוב יצטרפו לנבחרת השפים של האתר חברים חדשים ומפתיעים, כך מבטיחים לנו, ובנוסף תעלה גם גרסה באנגלית.

www.cookeat.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר