חובבי הרימונים כבר אינם צריכים להיפרד מהם בחורף

רוב התכונות הריפוי של הרימונים נובעות מהתכולה הגבוהה של החומצה האלג'ית בגרעיני הרימון. השילוב של החומצה עם מיץ הרימון מגביר את אפקטיביות פעולתה. החומצה אלג'ית מביאה להאטת גדילת תאי סרטן ומונעת התפתחות כלי דם בתאים סרטניים וכך גורמת למותם. בנוסף, היא מגינה על הכבד, מאיצה פירוק וסילוק חומרים

חובבי הרימונים נאלצו בעבר להסתפק באכילת הפרי לקראת ראש השנה ובתקופת הסתיו. שיפור שיטות הגידול ושמירת הרימונים לאחר הקטיף, הביא לכך שניתן לרכוש גרעיני רימון בכל תקופת החורף עד סמוך לחג הפסח. צבעם של גרעיני הרימון הנקטפים לקראת סוף העונה משתנה מוורוד לאדום עמוק, וטעמם נהיה חמצמץ.

שלמה כורך, מנכ"ל "טרי בריא" המשווקת מעדנים עם גרעיני רימון, אומר שלאכילת הרימון בחורף תרומה חשובה לחיזוק המערכת החיסונית ועמידות בפני המחלות האופיניות לעונה.

לדברי כורך, רוב התכונות הריפוי של הרימונים נובעות מהתכולה הגבוהה של החומצה האלג'ית בגרעיני הרימון. השילוב של החומצה עם מיץ הרימון מגביר את אפקטיביות פעולתה. החומצה אלג'ית מביאה להאטת גדילת תאי סרטן ומונעת התפתחות כלי דם בתאים סרטניים וכך גורמת למותם. בנוסף, היא מגינה על הכבד, מאיצה פירוק וסילוק חומרים מסרטנים מהדם, מפחיתה סיכון למחלות דם ולב ומאיצה החלמת פצעים.

הרימון מוכר כבעל כושר ריפוי גם ברפואה העממית. הוא מומלץ להקלה על בעיות בדרכי העיכול, הקלה על טחורים, סיוע בהפגת כאבי ראש הנובעים משכרות, לטיפול בדלקות ואף לחיזוק האונות אצל גברים.

מעבר להקלה המידית על מחלות ומיחושים, לאכילת רימונים תרומה ארוכת טווח הודות לתכולה הגבוהה של נוגדי החמצון, המסייע בסילוק רדיקליים חופשיים שאחראים לתהליכי ההזדקנות והניוון בגוף האדם. יעילות הרימון בתחום זה הוכחה בשורה של מחקרים שנערכו בארץ ובעולם.

"טרי בריא" מייצרת ומשווקת מגוון של מוצרים על בסיס רימונים: גרעיני רימון, סלטי פירות עם גרעיני רימון ומעדנים עם רימונים. פריטת הגרעינים נעשית על ידי מיכון מתקדם ללא מגע יד אדם, ולמוצרים לא מתווספים חומרי שימור.

www.taribari.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר