fbpx

חודשיים לאחר השקת וופר חלפניו בברגר קינג: המלאי נגמר

מבדיקה שנערכה על ידי הרשת עולה שמלכי החריף בארץ באו דווקא מאזור ההיי טק של הרצליה פיתוח: גברים בגילאי 25-35 שעובדים בתעשיות ההיי טק וסועדים בסניף הרצליה אאוטלט הם מלכי החריף של המדינה וצרכו את הוופר החריף פי שניים מאשר בסניפים אחרים של הרשת.
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חודשיים לאחר השקת וופר חלפניו- וופר חריף במיוחד המכיל פלפלי חלפניו, הסתיים המלאי שהוזמן במיוחד עבור הרשת בישראל.

מהנהלת ברגר קינג נמסר: "לא שיערנו שההצלחה תהיה כל כך גדולה, ושהוופר חלפניו החדש, שמקורו במקסיקו, ייקלט כל כך בחום על ידי הצרכן הישראלי. הרשת נערכת כעת לקבלת משלוח חדש, אך זה ייקח מספר שבועות".

מבדיקה שנערכה על ידי הרשת עולה שמלכי החריף בארץ באו דווקא מאזור ההיי טק של הרצליה פיתוח: גברים בגילאי 25-35 שעובדים בתעשיות ההיי טק וסועדים בסניף הרצליה אאוטלט הם מלכי החריף של המדינה וצרכו את הוופר החריף פי שניים מאשר בסניפים אחרים של הרשת.

נתון נוסף ומפתיע שעלה מהבדיקה הרשתית הוא כי למרות "טרנד הבריאות", ארוחות ה"קינג סייז" שהושקו לפני כשנה הביאו לגידול של למעלה מ- 50 אחוז בסך כל הארוחות המוגדלות הנמכרות כיום בברגר קינג.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה