חודשיים לאחר השקת וופר חלפניו בברגר קינג: המלאי נגמר

מבדיקה שנערכה על ידי הרשת עולה שמלכי החריף בארץ באו דווקא מאזור ההיי טק של הרצליה פיתוח: גברים בגילאי 25-35 שעובדים בתעשיות ההיי טק וסועדים בסניף הרצליה אאוטלט הם מלכי החריף של המדינה וצרכו את הוופר החריף פי שניים מאשר בסניפים אחרים של הרשת.

חודשיים לאחר השקת וופר חלפניו- וופר חריף במיוחד המכיל פלפלי חלפניו, הסתיים המלאי שהוזמן במיוחד עבור הרשת בישראל.

מהנהלת ברגר קינג נמסר: "לא שיערנו שההצלחה תהיה כל כך גדולה, ושהוופר חלפניו החדש, שמקורו במקסיקו, ייקלט כל כך בחום על ידי הצרכן הישראלי. הרשת נערכת כעת לקבלת משלוח חדש, אך זה ייקח מספר שבועות".

מבדיקה שנערכה על ידי הרשת עולה שמלכי החריף בארץ באו דווקא מאזור ההיי טק של הרצליה פיתוח: גברים בגילאי 25-35 שעובדים בתעשיות ההיי טק וסועדים בסניף הרצליה אאוטלט הם מלכי החריף של המדינה וצרכו את הוופר החריף פי שניים מאשר בסניפים אחרים של הרשת.

נתון נוסף ומפתיע שעלה מהבדיקה הרשתית הוא כי למרות "טרנד הבריאות", ארוחות ה"קינג סייז" שהושקו לפני כשנה הביאו לגידול של למעלה מ- 50 אחוז בסך כל הארוחות המוגדלות הנמכרות כיום בברגר קינג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר