חודש איטלקי בננה בר

מסעדת הננה בר מרחוב אחד העם 1 תציין את חודש יוני (07/06/06-30/06/06) בסימן איטלקי. המסעדה תציע תפריט טעימות איטלקי ומבחר יינות איטלקיים שיוצעו בכוס לאורך כל החודש

מסעדת הננה בר מרחוב אחד העם 1 תציין את חודש יוני (07/06/06-30/06/06) בסימן איטלקי. המסעדה תציע תפריט טעימות איטלקי ומבחר יינות איטלקיים שיוצעו בכוס לאורך כל החודש.

תפריט הטעימות יורכב ממנות כגון
ראשונות
סלט קפרזה – 36 שקל
קרוסטיני עם כבד עוף – 39 שקל
Fritto Misto- סלט ירקות וירקות מטוגנים עם אספרגוס, ארטישוק ירושלמי, שעועית ירוקה, פלפלים טרי קולור וירקות העונה בויניגרט ובלסמי עם עשבי תיבול- 47 שקל

עיקריות
חזה עוף בנוסח טוסקנה עם רוטב תרד ושמנת – 62 שקל
סלטימבוקה חזה אווז מעושן ופרגית עם עלי מרווה וחמאה – 69 שקל
פילה דניס על סלט שעועית שלוש צבעים במרינדת ויניגרט איטלקי – 92 שקל

לצד תפריט האוכל יוצעו יינות בכוס כמו:
קיארלי למברוסקו, אמיליה רומאנה– תהליך הכנת היין קצר במיוחד, דבר המשמר את טעמי הפרי הקיציים והמיוחדים. יין זה מופק מענבי למברוסקו הגדלים בצפון איטליה באזור אמיליה רומאנה. זהו היין האיטלקי הנמכר ביותר בעולם. היין הינו יין קליל ומתקתק ומתאפיין בטעמי פרי אדומים: דובדבן, פטל, תות.

פינו גריג'יו, יקב פסקווא ונטו– יין זני העשוי מ- 100% ענבי פינו גריג'יו הנבצרים בבציר לילי השומר על ארומות וטריות העינב. היין מאוזן עם מבנה אשר לא עבר חבית ושמר היטב על ארומות פרחוניות. יין יבש, נעים, פירותי ומרענן.

דוגיולו, יקב קרפינטו, טוסקנה– יין חדשני המשלב את ענבי הסנג'ובזה(על בסיסם מייצרים את היינות הקיאנטי) וענבי קברנה סוביניון. היין משלב את החיוניות של טעמי פרי אדום המאפיינים יין צעיר לצד עץ טרי. יין אלגנטי, מבושם, המיושן כשנה.

נרו ד'אבולה קברנה סוביניון, יקב פסקווא-פציו, סיציליה– יין אדום יבש המופק משני זני איכות, נרו ד'אבולה הזן האדום האיכותי בסיצילה וקברנה סוביניון שמניב איכויות יוצאות דופן בסיצילה החמה. יין עשיר בטעמי פירות וריחות מעושנים ברקע, עגול ובשל עם מבנה מאוזן.

לה מונקה, יקב מיקלה קיארלו, פיאמונטה– יין חדשני מבית היוצר של מיקלה קיארלו המורכב ברובו מענבי ברבה ותוספת של קברנה סוביניון ומרלו. יין בעל גוון אדום עז, בוקה עשיר ורענן, טעמים קטיפתיים ועגולים, יין הרמוני ומרענן שמתאים במיוחד לקיץ.

מחירי היין נעים בין 30-42 שקל

ננה בר- בית אוכל ומשקאות
אחד העם 1 ת"א. 03-5161915
7 ימים. 12:00 עד לקוח אחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר