חו"ל בעיניים מקומיות

www.ogusta.com אתר חדש בעברית, יחיד מסוגו בישראל, מביא את ניחוחות חו"ל אל הגולש הישראלי, בדמות המלצות של תושבים מקומיים מערים שונות בעולם

www.ogusta.com הוא אתר תוכן חדש בעברית, המספק מידע רב על כ – 50 יעדים שונים בעולם. האתר הוקם במטרה לתת טעם אחר לחופשות של הישראלים, ולספק לגולשים מידע שעד היום לא היה בידיהם. הקונספט העומד בבסיס האתר הוא לאפשר לגולשים לחוות את היעד אליו הם נוסעים כפי שהמקומי חי אותו ולאפשר להם לראות אותו בעיניים מקומיות.

תוכן האתר מתעדכן באופן קבוע, ונוספים אליו יעדים חדשים כל הזמן. האתר כולל היום מידע על ערים מרכזיות באירופה ובארה"ב, לצד איזורים שונים באירופה, כמו גם מידע על קייפטאון ובנגקוק.

האתר מציג מידע שימושי ועשיר הכולל המלצות על מקומות שונים בעולם, המחולקות על פי קטגוריות: אוכל, לינה, תרבות, חיי לילה, ילדים, הנאות, קניות, גייז ומסלולי טיול. כל קטגוריה מחולקת לתתי קטגוריות וכך ניתן למצוא בקטגורית האוכל, למשל, מידע על מאפיות, מעדניות, מסעדות, בתי קפה, חנויות אוכל, חנויות יין, שווקי אוכל ועוד בכל יעד ויעד.

דן ולדמן, מבעלי האתר, הקים את אוגוסטה לאחר שהבין שהטיול בחו"ל יכול להיות הרבה יותר מוצלח ומהנה, אם רק יהיה שם מישהו שהם מכירים, שחי במקום אליו הם נוסעים. לדבריו, "כשנסענו לחו"ל תמיד חיפשנו מישהו מקומי שיגיד לנו לאן ללכת, איפה לאכול, איזו תערוכה נפתחה במוזיאון, איפה יש חנות שמוכרים בה בזול ספרים מיוחדים, מישהו שייקח אותנו למועדון הכי חם של השנה, שיראה לנו פינה קסומה של העיר שמעולם לא היינו מגיעים אליה אחרת, שיוכל להגיד לנו: 'אל תעזו ללכת למלכודת התיירים הזו, בואו אקח אתכם למסעדה שווה באמת'. הרי כמה פעמים נסעתם לפריז והצטערתם שאין לכם חבר שגר שם? כמה פעמים ביקשתם מהחבר שלומד בלונדון שישלח לכם המלצות על בתי מלון? כמה פעמים לקחתם מדריך נסיעות ביד ולא מצאתם שם שום דבר שהוא לא תיירותי מדי? תחשבו איך ייראה טיול של חבר אמריקאי שלכם שמגיע בפעם הראשונה לישראל, אם אתם תוכלו להדריך אותו כאן ולקחת אותו למקומות השווים באמת".

האתר הוקם על בסיס רשת קשרים ענפה בחו"ל, והוא מכיל המלצות של אנשים החיים ביעדים השונים. ההמלצות נאספו על בסיס חומר אשר נשלח על ידי בני המקום וחומר שפורסם במגזינים אקטואליים, עיתונים וספרים היוצאים במקומות שונים בעולם, בשפת המקום, ואשר משמשים את בלייני העיר הרלבנטית ואת תושביה.

בהשקעה של חודשים רבים עיבדו בעלי האתר את החומר ותמצתו אותו, עקבו אחר העדכונים במגזינים היוצאים בחו"ל ובאתרי האינטרנט השונים והוציאו תחת ידיהם מערך גדול של קרוב ל- 10,000 אייטמים המוצגים לגולש באופן ידידותי ומאיר עיניים, ושאותם ניתן לאתר בעזרת מנוע חיפוש קל ונוח לשימוש. כל אייטם כולל שדות אינפורמטיביים המתארים את שם המקום, כתובתו, מספר הטלפון שלו, דרכי ההגעה אליו, שעות הפתיחה ועוד, ולצידם, תיאור ממצה של המקום.

באתר גם קטגוריה מיוחדת של חדשות, בה עדכונים על אירועים שונים המתרחשים בעולם, ביניהם תערוכות, פסטיבלים, תחרויות ספורט, הופעות, קונצרטים, מסעדות חדשות שנפתחו ועוד.

בעלי האתר רואים חשיבות רבה בשיתופם של הגולשים בכתיבת התוכן באתר. כל גולש יכול להירשם בחינם ולכתוב המלצות משלו, לתת טיפים, לדרג אייטמים קיימים, להשתתף בפורומים ואף לכתוב בלוג מסע, בקטגוריה מיוחדת שנועדה לשם כך. "אנו סבורים שתוכן המיוצר על ידי גולשים רלבנטי היום יותר מתמיד עבור הגולש הישראלי שמתכננן נסיעה לחו"ל, ולכן אנחנו מקווים שהגולשים ינצלו את הכלי שניתן להם באתר שלנו ויזינו תכנים מקוריים שלהם".

www.ogusta.com
www.ogusta.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר