חופשה אביבית: "רוקדים בכנען ספא" עם שופט התחרות אלי מזרחי

לרשות האורחים מרכז ספא בפיקוח רפואי של ד"ר גלעד כהן. במרכז הספא: בריכה חצי אולימפית מקורה, הצופה לנופו המרהיב של הר מירון. יש סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי ו= – 16 חדרי טיפולים נעימים

לרגל חג הפסח מציע מלון "כנען ספא" הממוקם בהר כנען, חופשה אביבית ומהנה לגוף ולנפש, הכוללת ריקודים, טיול, שירה, טעימות יין, סדנאות מיוחדות, ועוד הפתעות.

בערב החג יתקיים במלון ליל סדר כהלכתו בהנחייתו של הרב אייל ריס. בארוחה יוגש תפריט פסח מיוחד של השף אייל שני.
עוד בתוכנית: "רוקדים בכנען ספא" עם אלי מזרחי, משופטי התכנית "רוקדים עם כוכבים". מטיילים למסתרי יער בירייה, טועמים יין עם מדריכי יינות "כרמל", נהנים לצלילי שירתה של שמיניית ווקאל, מקשיבים לכיתת אומן – מי מפחד לשיר אופרה, ומשתתפים בסדנאות מיוחדות עם מדריכי המלון, ביניהן: סדנא לשיפור האנרגיה לגוף ולנפש על פי עקרונות התורה הסינית והיוגה בהנחייתה של אורנה דינרי, סדנת "ביעור חמץ" אנרגטי, מסע אל ההתחדשות באמצעות דמיון מודרך, ועוד.

במלון 120 חדרים ושתי סוויטות נשיאותיות. המלון הינו מלון ספא המספק לאורחיו, בנוסף לנוף המרהיב, שלווה ושקט ומיועד לאורחים מגיל 14 ומעלה, על מנת להיכנס להתנתקות ורגיעה מוחלטת. בנוסף, המלון הוכרז כמלון ללא עישון, והאורחים מתבקשים להימנע משימוש בטלפונים סלולאיים.

לרשות האורחים מרכז ספא בפיקוח רפואי של ד"ר גלעד כהן.
במרכז הספא: בריכה חצי אולימפית מקורה, הצופה לנופו המרהיב של הר מירון. יש סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי ו= – 16 חדרי טיפולים נעימים.

האורחים נהנים מתה צמחים ופירות העונה בלובי המלון, ארוחת ערב בשרית, בראנץ' חלבי המוגש ביו השעות 7:30 ועד 15:00, ללא הגבלה במספר הכניסות לבראנץ'.

בערב עומד לרשות האורחים היצע תכניות מוסיקליות וספריה עשירה.
לספורטאים יש מגרשי כדורסל וטניס וחורשה פרטית לצעידה וטיול.

מחירים בפסח:
2 לילות ראשונים – 3,000 ₪ לזוג.
לילה שלישי – 50% הנחה.
למזמינים 4 לילות: מסאז' לשני בני הזוג וערכת ספא במתנה.

טל. להזמנות: 34-6993012/0.
www.canaanspa.com.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר