חופשת חורף אולטימטיבית בצפון פינלנד

מפליגים בשוברת קרח, נוהגים בראלי מכוניות בנהיגה אתגרית במירוץ בשלג, דוהרים ביער הצפוני על אופנוע-שלג, מזחלה רתומה לכלבי האסקי, כלבי הצפון. כל החוויות בחבילה בת 7 ימים בנוף הצפון הרחוק

גם הפלגה נדירה בשוברת-קרח אמיתית, גם דהירה בערבות השלג באופנועי-שלג, וגם, וזו החוויה האמיתית – השתתפות בראלי חורף בצפון פינלנד (לאפלנד) ונהיגה בדגמים שונים של מכוניות, עם הרבה חארקות ופניות ועצירות פתאום – והכל על מסלולי שלג.

חבילת ראלי חורף מיוחדת של חברת Peace Air and Aviation, המייצגת בישראל את חברת התעופה פינאייר. טוס ונהג – בשלג. החבילה היא בת 7 ימים (6 לילות), לא משעמם ולא קר אף לא רגע אחד. רק בפינלנד עד מחצית אפריל 2006.

והנה התוכנית, הכוללת כל כלי רכב אפשרי – מטוס, Snow Mobile, מכונית מירוץ, שוברת קרח ומזחלות חורף:

· יום 1: טיסה מתל אביב לעיר קמי (Kemi) שבמערב פינלנד דרך יעד אירופי.
· יום 2: פותחים את היום בחווייה אפשרית רק כאן: במפליגים בשוברת הקרח סאמפו, שהיא אמיתית שהוסבה להפלגות תיירים. רואים איך חרטום המתכת האדיר של האניה שובר את גושי הקרח בים, ולאמיצים – שחייה (בתלבושת מיוחדת) בים הקפוא. אחרי כן מפשירים על צלחת מרק סלמון מהבילה ומחממת. עוגנים וממשיכים לטירת הקרח לומילינה, שבה מלון חדרי קרח, מסעדה מקרח, באר משקאות מקרח.
· יום 3: נוסעים לחוות כלבי הצפון, כלבי האסקי, יוצאים לספארי על מזחלת רתומה לתריסר כלבים וחווים למה הם מסוגלים. קומזיץ צפוני סביב מדורה – בשלג!.
· ימים 4 ו-5: מוקדשים לראלי מכוניות המירוץ. מגיעים בבוקר מהמלון למתחם המירוצים, ופעמיים ביום, לפני ואחרי ארוחת-צהרים, לומדים נהיגת שלג במכוניות רגילות, במכוניות 4X4, סיבובים, דהירות על המסלול, פניות חדות, התנסות בנהיגה בתוך היער הצפוני. יומיים שלא יישכחו לחובבי נהיגה מאתגרת.
· יום 6: נרגעים מהמכוניות ועוברים לאופנוע-שלג, ספארי Snow Mobile לטווח של כ-100 ק"מ מהעיר רובניימי, בירת לאפלנד. קורס קצר ומיד מתחילים ליהנות מהנסיעה המהירה בנוף המהמם. חוזרים לרובניימי וטסים להלסינקי בירת פינלנד.
· יום 7: טיסת אחר הצהרים לתל אביב דרך יעד אירופי.

החבילה כוללת: טיסות הלוך ושוב מתל אביב לפינלנד, 6 לילות בבתי מלון (5 לילות בצפון על בסיס פנסיון מלא ולילה אחד בהלסינקי על בסיס לינה וארוחת בוקר), העברות, שוברת הקרח, טירת הקרח, יומיים השתתפות בראלי, יום שלם באופנוע-שלג.

המחיר: החל מ-2,670 יורו לאדם בחדר זוגי כולל מיסים, מותנה במינימום 4 משתתפים.

חברת התעופה FINNAIR ומשרד התיירות של פינלנד מיוצגים ישראל ע"י חברת PEACE AIR AND AVIATION, המייצגת גם את חברת התעופה הספרדית SPANAIR, חברת התעופה האסטונית AERO AIRLINES, חברת הייצוגים הבינלאומית "דיסקבר", חברת התעופה הבריטית bmi, חברת התעופה הלאומית של ארגנטינה AEROLINEAS ARGENTINAS, חברת התעופה המכסיקנית AEROMEXICO, וכן רשתות בתי-מלון וחברות שיט בפינלנד.
אתר האינטרנט: www.peace-air.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר