חופשת חורף בצפון הרחוק – לאפלנד, קצת נורווגיה ועד גבול פינלנד-רוסיה

חמישה ימי חורף צפוני אמיתי: אופנועי-שלג, מדבריות קרח, אגמים ונהרות קפואים, קפה בלב ישימון הלובן – הכי רחוק, הכי צפוני, הכי חורף שאפשר

חמישה ימים בלתי נשכחים במדבריות השלג והקרח של צפון פינלנד (לאפלנד) ונורווגיה. מישורים אינסופיים של לובן, נהרות ואגמים קפואים, חוף הים הארקטי, אייל הצפון וכלבי האסקי, קומזיץ בנוסח הצפון הרחוק – מדורה על הקרח וקפה מהביל. דהירה על אופנועי-שלג.
החבילה תקפה עד סוף אפריל 2006.

התוכנית:
יום 1: טיסה מת"א דרך יעד אירופי להלסינקי, ומשם מיד לעיר איבאלו (Ivalo), אחת הערים הצפוניות בעולם.
יום 2: אחרי ארוחת בוקר נוסעים לחוות כלבי האסקי, כלבי הצפון, ויוצאים לספארי קצר במזחלת רתומה לכלבי האסקי. ביקור מוזיאון המוקדש כולו לאורח חייו ותרבותו של עם הלאפים (סאמי בלשונם) המאכלסים את צפון אירופה.
יום 3: מתקרבים לגבול הבינלאומי של פינלנד עם נורווגיה ועם רוסיה. לובשים בגדי ספארי המתאימים לקור ויוצאים באופנועי-שלג (Snow Mobile) – ומה שרואים בדרך זו לאפלנד האמיתית בחורף. אגם אינארי הגדול (קפוא), שממת השלג, יערות, בדרך קומזיץ סביב מדורה בשלג, ומגיעים לפארק סמוך לגבול של פינלנד עם נורווגיה ורוסיה. לא כל יום רואים במקום אחד משמרות גבול נורוגיים ורוסיים המפטרלים לאורך הגבול. חוצים את הגבול לנורווגיה. במשך היום נוסעים ב-170 ק"מ בנופים המדהימים הללו.
יום 4: נוסעים בנוף מעט שונה – גבעות וקניונים ומדרונות תלולים במקום מישורי השלג. מגיעים עד חוף האוקיאנוס הארקטי (ים הקרח) ומבקרים בחוות אייל הצפון.
יום 5: שוב נסיעה של עשרות קילומטרים בנוף הצפון, עם הפסקת הקפה, עד שמגיעים לאיבאלו וטסים משם להלסינקי הבירה שבדרום פינלנד.
יום 6: טיסת אחה"צ מהלסינקי דרך יעד אירופי לתל-אביב. .

החבילה כוללת: טיסות הלוך ושוב מתל אביב לפינלנד, מיסי נמל, העברות, לילה בהלסינקי על בסיס לינה וארוחת בוקר, 4 לילות בצפון על בסיס פנסיון מלא, סיורים וביקורים לפי התכנית, אספקת בגדי חורף מיוחדים בסיורים, המתאימים לאקלים.
המחיר: החל מ-2,385 יורו לאדם בחדר זוגי, מותנה במינימום של 4 משתתפים.

חברת התעופה FINNAIR ומשרד התיירות של פינלנד מיוצגים ישראל ע"י PEACE AIR AND AVIATION, המייצגת גם את חברת התעופה הספרדית SPANAIR, חברת התעופה האסטונית AERO AIRLINES, חברת הייצוגים הבינלאומית דיסקבר, חברת התעופה הבריטית bmi, חברת התעופה הלאומית של ארגנטינה – AEROLINEAS ARGENTINAS, חברת התעופה המכסיקנית AEROMEXICO, וכן רשתות בתי-מלון וחברות שיט בפינלנד.

www.peace-air.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר