חופשת קיץ בצימר במשק שביט במושב ארבל

משק שביט מזמין את כל המשפחה לאירוח כפרי בצימרים שבמושב ארבל – עם נוף עוצר נשימה, טיולים מרהיבים בקרני חיטים וארוחות כפריות נדיבות

משק שביט מזמין את כל המשפחה לאירוח כפרי בצימרים שבמושב ארבל – עם נוף עוצר נשימה, טיולים מרהיבים בקרני חיטים וארוחות כפריות נדיבות.

שרה וישראל שביט ממושב ארבל, הכשירו במיוחד את הצימרים ב"משק שביט" ומציעים לכם לבוא לפקוד את פינת החמד שברשותם.
במקום יחידות צימר ביתיות, מסעדה המוצגת כמשובחת – 'המטבח של ישראל' שהפכה לשם דבר באזור בזכות תבשילי הקדרה וארוחות הבוקר בעבודת יד, ונוף עוצר נשימה שלוקח אתכם ישירות למרום מצוק הארבל במערב, קרני חיטים בדרום, רכס מירון וצפת מצפון, ותצפית מרהיבה אל רמת הגולן במזרח.

ב"משק שביט" אפשר להתארח באחת מ-6 יחידות הצימר הכפריות במקום, הכוללות חדרי שינה זוגיים, ג'אקוזי צמוד, סלון, פינת ישיבה, טלוויזיה עם כבלים ומרפסות צמודות. זה הזמן ליהנות מהשלווה הפסטורלית של מושב ארבל ולהתפנק עם טיול רומנטי למצוק ארבל בלווית סלסלת פיקניק העמוסה בכל טוב, וכוללת בקבוק יין, גבינות בוטיק, ירקות ופירות וג'אבטה הנאפית במקום. ואם הבאתם את הילדים, או שאתם חובבי טיולים מושבעים: זאת ההזדמנות לשאול את ישראל שביט אודות המסלולים באזור – כאשר בזכות ניסיונו כמדריך טיולים בעבר, הוא ישמח להדריך אתכם בנפתולי המצוק, ולהציע מבחר מסלולים ייחודיים לכל המשפחה.

מסביב ליחידות האירוח תוכלו בקלות להתמכר לשלווה ולשקט של הגליל, ופינות חמד רבות לנוחותכם, דוגמת בריכה קטנה עם צמחית מים רומנטית, גינת תבלינים עשירה, עציצים שופעים, פעמוני רוח עדינים וניחוחות מגרים ממסעדת "המטבח של ישראל" השוכנת בקרבת מקום.
במסעדה המשפחתית מבחר קדרות טלה ועגל בתערובות ארומטיות של עשבי תיבול, סטייקים עסיסיים, ומגוון יינות ממיטב הכרמים בגליל ובגולן. בבקרים יציעו לכם ארוחת בוקר הכוללת גבינות בוטיק מקומיות, סלטים, לחם הבית הנאפה במקום, ריבות, קינוחים, והפתעות נוספות.


משק שביט במושב ארבל (5 דקות מטבריה ומהכנרת)
להזמנות – שרה וישראל שביט: 04-6794919
[email protected]
www.4shavit.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר