חורף חם במסעדת נחלים: פסטיבל מנות ראשונות ועוד

מסעדת נחלים בגן הצפון פותחת את עונת החורף ב"פסטיבל מנות ראשונות", עם מבחר של 12 מנות, שכל אחת מוצעת ב- 30 ש"ח, כך שעם כוס יין טוב אפשר ליהנות מארוחה טובה, משביעה ולא יקרה

מסעדת נחלים בגן הצפון מציעה בילוי קולינרי בחיק הטבע, עם צמחיה עשירה, ציפורים מצייצות, פכפוך מי החצבאני. כל אלה יוצרים צלילי רקע שהופכים למוזיקה פסטורלית ומרגיעה. האווירה במסעדה משלבת שקט, רוגע, נוף פסטורלי, טבע, וסגנון עיצוב נקי ואסתטי.

עתה פותחת מסעדת נחלים את עונת החורף ב"פסטיבל מנות ראשונות", עם מבחר של 12 מנות, שכל אחת מוצעת ב- 30 ש"ח, כך שעם כוס יין טוב אפשר ליהנות מארוחה טובה, משביעה ולא יקרה.
 
בנוסף מציעים בנחלים תפריט צהריים מגוון, מבוסס על ארוחה מלאה הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח שתייה קלה או כוס יין וקפה. המחיר: 69 ₪ עד 109 ₪.
מנות נבחרות: כבד עוף באניס תאנים ופירה תפוחי אדמה, סינטה עגל ברוטב טימין תפו"א אפוי ופורל נחלים ברוטב ג'ינג'ר תפוז וריזוטו בטטה.

התפריט המלא של המסעדה כולל שלל מנות ראשונות, שהבולטות בהן: פלטת האנטיפסטי, קרפצ'יו בקר, סביצ'ה דניס .
בעיקריות: לאוהבי הבשר פילה עגל ברוטב בורדולייז, לאוהבי הדגים פילה ג'ון דורי בקוקטייל פירות ים וקרם סרטנים ופילה דניס, למשלבים, מנה של מדליוני פילה עגל עם פירות ים בשמנת רוקפור תפוחי עץ ופרנ.
לצמחוניים: לזניה מ- 4 גבינות.
קינוחים: מילפיי בננות ברוטב קוקוס, ופירמידת שוקולד.

לצד כל מנה בארוחה בנחלים ניתן  לשלב יין מתאים, מחנות היינות של המסעדה, התאמת היין נעשית בצורה מקצועית ביותר ע"י איתן בעל המסעדה שמרבה לנסוע בעולם וללמוד את רזי עולם היין.

מסעדת נחלים
גן הצפון
טל. 04-6904875

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר