חושבים חופש? קמפינג – חופשה מהנה וחיסכון גדול

חופשה בטבע היא פתרון לינה למשפחות המחפשות חוויה מלכדת בתקופת מיתון. אתר מפה מציע את רשימת חניוני הלילה המומלצים

משפחות המעונינות לבלות את החג ביחד ולצמצם את הוצאות הלינה, יכולות לבחור באחד מחניוני הלילה המומלצים באתר מפה, וליהנות מחוויה זולה וקרובה לטבע.

במדריך מפה באינטרנט www.mapa.co.il ניתן לקרוא היכן נמצאים חניוני הלילה הטובים והמומלצים בארץ. באתר תיאור מפורט של כל מקום, תמונות שלו ואפילו צילום אווירי.
ניתן להתעדכן בפרטים חשובים העושים את ההבדל בין חופשה מוצלחת לחופשה גרועה, כמו איכות השירותים המשלימים, השירותים והמקלחות, רמת התחזוקה והניקיון ואפשרויות הבילוי עם הילדים.

במדריך מפה גם המלצות על מסלולי טיול, מסעדות, אתרי בילוי ואטרקציות בקרבת מקום. בנוסף ניתן לתכנן באתר את מסלול הנסיעה מהבית ועד אתר הקמפינג.
רשימת אתרי הקמפינג מופיעה בקישור: www.mapa.co.il/camping

אתרי הקמפינג נבדקים לאורך כל השנה על ידי צוות בודקים מטעם מערכת מפה ועל ידי גולשים שביקרו במקום. אתרים שזוכים לדירוגים גבוהים במיוחד מקבלים את תואר "מומלץ מפה", האומר שהאתר נבדק ונמצא איכותי וטוב. מדריך מפה באינטרנט הוא המדריך היחיד בישראל המדרג בתי עסק באופן אובייקטיבי – לטובת הצרכן, והיחיד שאינו גובה תשלום מבתי העסק המופיעים בו.

בין אתרי הקמפינג שקיבלו את תואר "מומלץ מפה" נמצאים חוות משמר הכרמל המטופחת והירוקה ליד בית אורן, חוות כרמי הר הנגב, המציעה אוהלים מחוממים וארוחות בוקר, וחניון בארות המדברי והשקט,  בו ניתן ליהנות מתצפיות על מכתש רמון ומשמיכה של כוכבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר