חידושים בסיטארה: תפריט עסקיות בבר סושי-טארה ותפריט חברים לילי

בנוסף לעסקיות צהרים הרגילות שלה, מרחיבה המסעדה את פעילות בר הסושי שזכה לכינוי "סושי-טארה", בהובלתה של המסעדנית הוותיקה ציפי, ומציעה בצהרים ארוחה עסקית באווירה אינטימית מיוחדת של הבאר, המנותק מהמיית המסעדה ומאפשר ארוחת חברים או מפגש עסקי בטעם יפני

מסעדת סיטארה – Seatara בפרויקט Sea&Sun בצפון תל אביב, מרחיבה את ההיצע שלה בצהרים וגם בלילה.
בנוסף לעסקיות צהרים הרגילות שלה, מרחיבה המסעדה את פעילות בר הסושי שזכה לכינוי "סושי-טארה", בהובלתה של המסעדנית הוותיקה ציפי, ומציעה בצהרים ארוחה עסקית באווירה אינטימית מיוחדת של הבאר, המנותק מהמיית המסעדה ומאפשר ארוחת חברים או מפגש עסקי בטעם יפני.

עסקיות הסושי מוגשות בשעות 12:30-17:00 וכוללות מנה ראשונה ומנה עיקרית.
ראשונות לבחירה: מרק מיסו, סלט וואקמה, סלט קומבו, גיוזה עוף (3 יחידות)

תפריט עסקית 1 מציע 8 יחידות יאסיי ירקות, 4 פוטומאקי סלמון וירקות, 1 ניגירי טמאגו, 1 ניגירי אבוקדו – המחיר 75 ש"ח.
עסקית 2  כולל 4 יחידות ריינבאו, 4 פוטומאקי סלמון וירקות, 1 ניגירי סלמון, 1 ניגירי טמאגו, 1 קונוס סלמון סקין – המחיר 105 ש"ח.
בעסקית 3 יש 8 יחידות ריינבאו, גונקאן ספייסי סלמון, 4 סלמון בפנקו, 1 ניגירי טונה, 1 ניגירי סלמון – 125 ש"ח, והאמת שגם שניים יוכלו ליהנות ממנה.

אם אתם כמוני, תעשו עיניים לציפי ובקשו לפתיחה אגדשי טופו – קוביות טופו מצופות ומטוגנות מוגשות בתוך ציר/מרק יפני – מבחינתי אמת מידה למסעדה יפנית, קיבלתי בגודל מתאים למנת פתיחה, ותוכלו להזמין גם בקערית גדולה.
התפריט היפני של סיטארה איכותי וטעים.

עוד בסיטארה: תפריט חברים חדש
תפריט חברים החדש יוגש בכל ערב באזור הלאונג' ובבר של הלאונג' של סיטארה.
התפריט מציע מנות בר קלילות וקטנות יותר, לכל מי שרוצה לאכול ולטעום מהתפריט של "סיטארה" אבל לא רוצה מנה גדולה ומכבידה, וגם יכול להזמין ולטעום מספר מנות בו זמנית
וליהנות ממחיר קליל יותר.
התפריט כולל תשע מנות, שחלקן הן חדשות ומותאמות לקיץ, כמו קלאמרי על הפלנצ'ה ושרימפס טברנה. זאת לצד מנות קלאסיות של "סיטארה": המבורגר, ברבוניות, קרפצ'יו, שתמיד כייף להזמין על הבר.

מסעדת סיטארה
רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב
טל. 03-6996633
א'-ו' 08:30-00:00, שבת 09:00-00:00

צילום גליה אברם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר