חידושים בתעשיית החקלאות: מכונה לפריטת רימונים תוצג בתערוכת "אגרו-משוב"

כולם יודעים כי הרימון בריא מאוד. מעתה ניתן יהיה לצרוך אותו יום יום כחטיף, כמיץ סחוט, ואפילו כקרם בריאותי לפנים, הטוען לחיסכון בעלויות ותרומה לאריכות ימים

בתערוכת "אגרו-משוב" ה-17 שתתקיים ב- 18-19 באפריל 2007 בגני התערוכה ת"א, תוצג מכונה המפרידה את גרגרי הרימון באופן אוטומטי, בשמירה על הטקסט ורה המקורית- פיתוח כחול לבן.

מכונת הפרטת הרימון הינה ראשונה מסוגה, ופותחה (עם פטנט רשום) על ידי מדעני המכון להנדסה חקלאית שליד מכון וולקני. המכונה מיוצרת במפעלי מתכת "יורן", ומאפשרת הוצאה של גרגירי הרימון באופן פרטני, ללא התעסקות בקילוף.
גודל המכונה 3X5 מטר, וכבר כיום ניתן לראות גרגרי רימון ארוזים במדפי רשתות השיווק, המאפשרים נגיסה של חטיפי רימון מהטבע או שימוש בגרגרים למיץ. כמו כן, הפיתוח החדש יאפשר שימוש תעשייתי בגרגירי הרימון, על מנת לנצל את יתרונות הבריאות של שמן הפרי לטובת תעשיית הקוסמטיקה ומוצרי האנטי אייג'ינג.

מכונת הפרטת הרימון החדשה תוצג כאמור בתערוכת "אגרו-משוב" ה-17 שתתקיים בגני התערוכה בחודש אפריל בסימן "טעם הבריאות" – עם דגש על איכות התוצרת, השבחת טעמים, החזרת הטעם לפירות ולירקות, ונוחות וזמינות התוצרת לצרכן הפרטי.
במסגרת התערוכה יוצגו פיתוחים של ירקות ופירות משופרים, יתקיימו סימפוזיונים בנושא יצוא תוצרת חקלאית וסחר תשומות, כינוסים מקצועיים של ראשי מועצות, רפתנים, ותחרויות בקרב ענפי החקלאות השונים (פרחים, עופות, ירקות).

מחיר כניסה – 50 ₪
שעות פעילות: יום ד': 20:00-10:00; יום ה': 18:00-10:00


לפרטים נוספים אודות התערוכה: www.agromashov.net
טל. 08-6273838

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר