חידושים קולינריים עונתיים בחברת התעופה דלתא

לקוחות הטסים בין תל אביב לארה"ב יכולים ליהנות ממבחר תפריטים הכוללים מנות כמו חזה עוף מבושל בטיגון איטי ברוטב של פלפלים, עגבניות וחצילים, המוגש עם מיקס ירקות על הגריל ופולנטה
בשנים האחרונות הובילה דלתה שיפורים משמעותיים בחוויית הטיסה של נוסעי מחלקת התיירים, הכוללים בין היתר ארוחות חינם לנוסעי המחלקה בטיסות נבחרות מחוף לחוף, גישה ל-Wi-Fi כמעט בכל הטיסות, וכן תפריט מחודש לרכישת אוכל נוסף – Flight Fuel

עם אביב 2019 שבפתח, מגיע מבחר חדש של מנות מזון ומשקאות מהם יוכלו נוסעי דלתא אייר ליינס ליהנות במהלך טיסתם. כחלק מהשקעת החברה בחוויית הלקוח, התחייבה דלתא לרענן מדי עונה את תפריטיה המוגשים במהלך הטיסה, כך שאפילו הנוסעים התדירים ביותר יכולים  לצפות למשהו חדש בתחום הקולינרי בכל טיסה, בנוסף למאכלים הקבועים והידועים שהלקוחות כבר מכירים.

לאורך השנה טועמת הסומליירית הבכירה מאות יינות מאזורים שונים בעולם כדי לקבוע את תפריט היין הסופי של דלתא
הסומליירית הבכירה אנדריאה רובינסון טועמת יינות מאזורים שונים בעולם כדי לקבוע את תפריט היין  של דלתא

תפריטים ויינות עונתיים חדשים במחלקת העסקים Delta One

בחידוש התפריט העונתי האחרון, נוספו טעמים מרעננים המוגשים ללקוחות Delta One. מתחילת מרץ 2019 יכולים לקוחות הטסים מנתב"ג לארה"ב ליהנות ממבחר תפריטים, הכוללים מנות כמו חזה עוף המבושל בטיגון איטי ברוטב של פלפלים, עגבניות וחצילים, מוגש עם מיקס ירקות על הגריל ופולנטה; וסלט סלמון, תרד ואבוקדו קר המוגש עם רוטב צ'יה, תפוזים ולימון בדבש. כחלק מהאפשרות שחברת התעופה הנותנת ללקוחותיה לבחור ארוחות מראש, הנוסעים שאישרו את טיסותיהם במחלקת העסקים Delta One, יקבלו הודעת אימייל מדלתא שלושה ימים לפני הטיסה, בה יתבקשו לבחור את המנה העיקרית. לארוחות העונתיות החדשות של דלתא יתלוו מבחר יינות בהנחיית המאסטר סומלייה של דלתא, אנדריאה רובינסון. ההרכב האביבי שלה כולל יינות מקומיים שנבחרו כדי להתאים באופן לתפריטים העדכניים של כל טיסות Delta One בין אירופה, אסיה, אפריקה, אוסטרליה וארה"ב. 

חטיפים ותפריטים חדשים במחלקת תיירים

הנוסעים במחלקת התיירים (Main cabin) מתל אביב ליעדים בארה"ב, יקבלו ארוחות באיכות משופרת, הכוללות מתאבנים, סלטים חדשים, ומנות פתיחה שונות, ביניהן טאג'ין הודו עם קוסקוס וירקות; ורביולי בטטה ברוטב עגבניות ושמנת, זוקיני וגבינת פרמזן. התפריטים יחולקו לכל נוסעי מחלקת התיירים ומחלקת Delta Comfort+, יכללו את פירוט המזון והמשקאות המוצעים, ויציינו את כל זמני הארוחות המוגשות במהלך הטיסה.  לקוחות הממשיכים לטיסות פנים בארה"ב יכולים ליהנות מחטיפים ללא תשלום. בעונה זו מציעה דלתא שתי אופציות חדשות – שקדי  Squirrel Brand וקרקרים Cheez-It, וזאת בנוסף לעוגיות Biscoff – סימן ההיכר של החברה, וכן עוגיות נטולות הגלוטן המכילות שבבי שוקולד מריר –  KIND.

תה וחליטות תה פרימיום בגובה 30,000 רגל

מעתה יכולים נוסעי Delta One ליהנות במהלך הטיסה מקולקציית חליטות הפרמיום של Pure Leaf. סוגי התה שיעמדו לרשות הנוסעים הם: English Breakfast, תה ירוק יסמין, תה נענע, וארל גריי. חליטות אלה יוצעו גם בטרקליני דלתא סקיי החל מ-1 במאי, שם יוכלו הלקוחות ליהנות מחליטות בטעמים נוספים, ביניהם קמומיל, צ'אי, תה ג'ינג'ר עם פרחי תפוזים, ותה שחור עם פירות יער, בנוסף לטעמים המוצעים במהלך הטיסה. החל מהחודש תציע דלתא גם את התה של ליפטון לטסים במחלקות דלתא פרימיום סלקט, המחלקה הראשונה, מחלקת Delta Comfort+  ומחלקת התיירים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר