חידושי גלידה בקפה הלל, קפה ג'ו ואספרסו בר

רשת בתי הקפה קפה הלל מחדשת עם גלידה במרקם אמריקני וקפה ג'ו מתחדשים עם מוצרים של האגן דאז

חדש בקפה הלל גלידה איטלקית טרייה בשיטת הכנה אמריקאית
לגלידה של קפה הלל כל המאפיינים של גלידה איטלקית מסורתית ה- GELTO : איכות חומרי הגלם, טריות המוצר והכנה במקום המכירה. אופן הכנה שכזה מבטיח לטועם טעמים נפלאים וגם את היכולת לייצר גלידת שמנת עם אחוזי שומן נמוכים במיוחד (ביו 4 ל-8 אחוז שומן בלבד).

קפה הלל מציגים חידוש באופן הכנת הגלידה באמצעות שימוש במכונת גלידה רכה, אשר מזוהה בדרך כלל עם השיטה האמריקאית. חומרי הגלם האיכותיים נמהלים ומתערבבים בכל פעם שמפעילים את המכונה, וכך הלקוח זוכה ליהנות מכל העולמות – גלידה טרייה ואיכותית במרקם קטיפתי וטעם מעולה.

על הגלידה מוסיפים רוטבי שוקולד מיוחדים המיובאים מאיטליה:
רוטב שוקולד וביסקוטו (ופל קראנצ') המלווה את הגלידה בטעם וניל
ורוטב ג'אנדויה עם שברי אגוזי לוז המלווה באופן מושלם את גלידת הקפה.

גלידה קפה הלל בטעם וניל / קפה:
כוס רגילה (130 גרם) – 12 שקל
כוס גדולה (230 גרם) – 16 שקל

בתפריט רשת "קפה הלל" ניתן למצוא: קפה איכותי, כריכים, מאפים טריים, עוגות וארוחות קלות – סלטים וקישים. בנוסף לתפריט מגוון מוצרים למכירה הביתה. הסניף הראשון של "קפה הלל" הוקם בשנת 1998 ברחוב הלל בירושלים, מתוך מטרה לפתח רשת אספרסו בר איטלקית המותאמת לשוק הישראלי. כיום מונה הרשת כ-16 סניפים ועתידה לפתוח עוד כ-8 סניפים במהלך שנת 2007.

גלידת האגן דאז נכנסה לקפה ג'ו
ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מוצרי פילסברי והאגן דאז לישראל, מבססת את מעמדה ברשתות המזון המהיר ובתי הקפה ונכנסת עם מותג האגן דאז לרשת קפה ג'ו. שיתוף הפעולה בין ג'נרל מילס לקפה ג'ו, מתקיים מזה שנתיים ובמסגרתו נמכרים בקפה ג'ו מאפים ולחמי פרימיום של פילסברי עפ"י יצור מיוחד המותאם לרשת קפה ג'ו. כעת, מעמיק הקשר העסקי בין שתי החברות ויכלול גם את מותג גלידות הפרימיום "האגן דאז" עליו יתבסס תפריט הקינוחים של קפה ג'ו.

דיוויד קליין מבעלי רשת קפה ג'ו מוסר: "הרצון להעמיק את שיתוף הפעולה עם ג'נרל מילס והכנסת מותג האגן דאס לסניפי הרשת, נבע מתוך צורך של קהל לקוחותינו לגלידה איכותית ומשובחת. הבחירה בהאגן דאז נראתה טבעית לחלוטין, נוכח היותה מותג הגלידות המוביל כיום בשוק".

ברי שן, מנהל מותג האגן דאז ותחום המאפה של פילסברי בג'נרל מילס, מציין כי: "לאור ההצלחה לה זוכה שיתוף הפעולה בין קפה ג'ו לחטיבת המאפה של פילסברי, החלטנו להעמיק את הקשר העסקי בין שתי החברות ולכלול בתוכו גם את מותג גלידות הפרימיום, האגן דאז". עוד מעדכן שן, כי בקרוב צפוי שיתוף הפעולה בין ג'נרל מילס לקפה ג'ו להניב פעילות נוספת, עת תושק קטגוריית Joe Take It Away, במסגרתה ימכרו גביעי מיניקאפ'ס ושלגונים של האגן דאז, שיוצגו במקפיא מיוחד שעוצב עבור הרשת.

אודות האגן דאז
האגן דאז, גלידת סופר פרימיום בעלת מרקם מיוחד, עשיר וקטיפתי, מבוססת על מתכון משפחתי זה 40 שנה, מצליחה לחדש ולהפתיע בשלל טעמים מפנקים ומיוחדים. האגן דאז הינה גלידה משובחת, עשויה מחומרים טבעיים בלבד ללא חומרי מאכל וצבע מלאכותיים. את גלידות האגן דאז מייבאת חברת ג'נרל מילס, חברה אמריקאית, השישית בגודלה בעולם, בעלת ותק ומוניטין של למעלה מ- 75 שנים וסניפיה פזורים ביותר מ- 50 מדינות בעולם, לרבות בישראל.


קיוסק אספרסו בר בתל אביב מוסיף גלידות לתפריט
קיוסק אספרסו בר בשדרות רוטשילד בתל אביב מרחיב את תפריט הקיץ ומציע גלידת שמנת איטלקית משובחת בטעמי וניל צרפתי, שוקולד בלגי, וניל רום צימוקים, וניל עוגיות, פיסטוק, בננה, טירמיסו ותות שמנת וכן סורבה קליל בטעמי קוקוס ופירות יער. המחיר לכדור- 8 שקלים, 2 כדורים ב- 16 שקלים ו-3 כדורים ב- 22 שקלים כאשר ניתן לבחור בין כוס לגביע. כמו כן ניתן למצוא במקום וואפל בלגי המוגש עם גלידה וקצפת החל מ-16 שקלים.

בגזרת המשקאות ניתן למצוא כעת מילקשייק על בסיס מסקרפונה ופירות טבעיים ב- 22 שקלים.

אספרסו בר קיוסק ניצב בגאון בקצה השדרה במקביל לרחוב הרצל. המבנה המשוחזר של הקיוסק הראשון בתל אביב שנבנה במקור ב- 1910 היווה מקום מפגש לפוליטיקאים כבן גוריון ומשוררים כביאליק שהרבו לשתות בו גזוז. הגזוז ההיסטורי נמכר בקיוסק בטעמי צוף, משמש, ענבים, פטל, דובדבן ופסיפלורה.

אספרסו בר קיוסק, רוטשילד פינת הרצל א-ה 7:00 – 24:00 , חמישי עד כניסת השבת ברצף.
במוצאי שבת מ 20:00 עד 2:00 לפנות בוקר



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר