חידוש בעמק חפר: המעדנייה של קייטרינג טעם וצבע באזור התעשייה

מבחר המעדנים והדליקטסים במעדנייה רחב וכולל מנות מהמטבח הביתי
חוויה קולינרית של אוכל ובילוי עם יצרני בוטיק וחקלאים מקומיים המתארחים ברחבה החיצונית

ממש בימים פתח קייטרינג טעם וצבע בעמק חפר מעדניית גורמה בשם טעם וצבע deli – עם מבחר גדול של אוכל לקחת הביתה,  ומתחם אירוח ובילוי חיצוני הכולל  עמדות גריל, מגדלי ירקות מקומיים שמציעים ירקות טריים למכירה, פרחים ממשתלות האזור, ואטרקציות נוספות.

מאמינים במטבח מקומי ועונתי, ובחוויית אוכל שלמה ללקוח
מאמינים במטבח מקומי ועונתי, ובחוויית אוכל שלמה ללקוח

עמית קאופמן, שף ובעלים של קייטרינג טעם וצבע, אומר:  "אנו מאמינים במטבח מקומי ועונתי, ובחוויית אוכל שלמה ללקוח. פתחנו מתחם קולינרי כדי שנוכל לספק ללקוחות מגוון עשיר, טריא ובריא של אוכל מוכן ברמה הגבוהה ביותר לקחת הביתה. בכל יום שישי יפעל בצמוד למעדנייה גם מתחם אירוח חיצוני ובו אזור ישיבה מוצל, מוזיקה, מנות לאכילה במקום, ירקות ופירות ישר מהשדה ופרחים. אסור להחמיץ חוויה זו".

בשרים בעמדת הגריל
בשרים בעמדת הגריל

מבחר המעדנים והדליקטסים במעדנייה רחב וכולל מנות מהמטבח הביתי כדוגמת קוסקוס מרוקאי, חריימה, שניצלים, עוף טוסקני ועופיונים ממולאים, לצד מבחר מנות מתפריט הגורמה של טעם וצבע, כמו ביף בורגיניון, סלמון ברוטב עשבי תבלין ושקדים,  בקר מזוגג ביין אדום. לצד המנות העיקריות מוצע מבחר תוספות, כמו תפוחי אדמה  שלמים בתנור, אורז פרסי, אורז עם צימוקים וירקות, רטטוי, וסלטים מיוחדים כמו  בורגול עם עשבי תבלין וחמוציות, קינואה עם סלק ואגוזי מלך, סלט עדשים ובטטה. המעדנייה מציעה גם מאפים טריים הנאפים במקום, כמו עוגות שמרים וחלות, לצד זיתים, חמוצים, יין ושמני זית.

המעדנייה מציעה גם מאפים טריים הנאפים במקום, כמו עוגות שמרים וחלות
המעדנייה מציעה גם מאפים טריים הנאפים במקום, כמו עוגות שמרים וחלות

בשבועות הבאים יתארחו ברחבה החיצונית גדי בלאו מגדיז – עם מתחם גריל אסאדו מקומי המציע מבחר של נתחי בשר מעושנים על האש, נקניקיות בייצור ביתי, סנדוויץ' סלופי ג'ו.  אשר צרפתי, חקלאי מקומי ממושב בורגתא – מבחר עשיר של פירות וירקות, ודוכן פרחים של ורד שמיר ממושב רישפון.

טעם וצבע deli – עמק חפר. פתוח כל יום שישי בין השעות 9:00-15:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר