חידוש מרענן: האקדמיה לפירות

נראה כי חג הביכורים הוא מועד מושלם להשקת "האקדמיה לפירות", המציעה מגשי פירות פרימיום טריים, חתוכים וקלופים. המקבלים נהנים מעולם עסיסי מלא עונג, טעם והתרגשות, ביחד עם מידע על הפירות וטיפים שימושיים, כפי שהשם "אקדמיה" מחייב

נראה כי חג הביכורים הוא מועד מושלם להשקת "האקדמיה לפירות", המציעה מגשי פירות פרימיום טריים, חתוכים וקלופים.
המקבלים נהנים מעולם עסיסי מלא עונג, טעם והתרגשות, ביחד עם מידע על הפירות וטיפים שימושיים, כפי שהשם "אקדמיה" מחייב.

האקדמיה לפירות מתמחה במגשים וסלסילות המבוססים על פירות איכותיים ביותר, טריים, בשלים ועסיסיים, שנקטפו בזמן ונבחרו בקפידה, קולפו ונחתכו במיוחד עבור המזמין.
ב
תוך זמן קצר מרגע בחירת המגש המתאים והזמנתו בטלפון או באתר האינטרנט, יגיע שליח האקדמיה לפירות ליעד המבוקש כשבידיו הפירות הטריים הטובים ביותר, אליהם ניתן לצרף פירות יבשים, בקבוקי יין, שמן זית, ריבה ביתית, שוקולד ועוד הפתעות משמחות. בנוסף לכרטיס ברכה אישי מהמזמין מעשירה האקדמיה את מקבלי הפירות בספרון  המכיל מידע עשיר על הפירות השונים וטיפים שימושיים.

באקדמיה לפירות אומרים כי מגשים אלה מהווים פיתרון בריא, אסתטי וצבעוני לישיבות עסקיות ולאירועים חברתיים ומתנה מענגת, מקורית ובלתי צפויה לאירועים פרטיים משמחים (ימי הולדת, מעבר לבית חדש, יום נישואים, תינוק חדש או כל אירוע שמבקש תשומת לב מפתיעה).

שורשיה של האקדמיה לפירות (בשמה הקודם גרנד פרי) מגיעים עד ירושלים. שם, בשכונת רחביה של שנות השבעים, נולדה אצל שניים מגדולי ומוותיקי משווקי הפירות והירקות בארץ תפיסה חדשה לטיפול בפירות וירקות, הבאה מאהבה עמוקה לכל מה שגדל וצומח. השניים מביאים ניסיון בן 30 שנה, מקצועיות, ידע וקשרים להשגת הפירות המשובחים ביותר מדי יום.

הבנתם של אנשי האקדמיה והידע שלהם בכל הנוגע לפירות, הם הבסיס למומחיותם ומקצוענותם: בחירת הפירות והזנים המשובחים ביותר, הדיוק בזמן הקטיף, הבשלת הפרי, ערכו התזונתי, הטיפול בפרי, קילופו וחיתוכו. כל אלה מבטיחים כי המגשים יהיו עמוסים בפירות פרימיום מפתים, עסיסיים וערבים לחיך שכל אחד ישמח לקבל.

 "מוקדם בכל בוקר אנו מגיעים לשווקים הסיטונאיים המרכזיים, בוחנים את ההיצע ובוחרים את הפירות הטובים ביותר. עד היום זה מרגש אותנו כל בוקר מחדש", אומר דוד חיים מבעלי האקדמיה לפירות.

ועוד משהו חשוב מאוד: "האקדמיה לפירות" רואה חשיבות גדולה בתרומה לקהילה, ומעסיקה בגאווה עובדים בעלי צרכים מיוחדים. עוד מקפידה האקדמיה על שימוש בסלסילות קש ללא צבעים כימיים ומעודדת את השבת המגשים והסלסלות לחברה למטרות מיחזור.

האקדמיה לפירות – פירות פרימיום קלופים וחתוכים
טל. 1-700-500-115
www.perot4u.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר