חיים כהן ואלי לנדאו מבשלים

ספר הבישול של חיים כהן וד"ר אלי לנדאו הוא אחד הספרים השימושיים ביותר שיצאו בשנים האחרונות בעברית. שיטת הסידור של הספר בנויה על פי מפתח של פירות וירקות. מדובר בפתרון נוח מאוד למטבח הביתי, כיוון שפעמים רבות מפתח חיפוש המתכונים מבוסס על פירות וירקות שיש בבית וכך קל מאוד למצוא מתכונים להכנה

חיים כהן ואלי לנדאו
מבשלים
384 עמודים
הוצאת כתר
מחיר: 110 שקל


ספר הבישול של חיים כהן וד"ר אלי לנדאו הוא אחד הספרים השימושיים ביותר שיצאו בשנים האחרונות בעברית. שיטת הסידור של הספר בנויה על פי מפתח של פירות וירקות. מדובר בפתרון נוח מאוד למטבח הביתי, כיוון שפעמים רבות הבישול הביתי מבוסס על פירות וירקות שיש בבית, אשר מהווים הבסיס לרוב המתכונים וכך קל מאוד למצוא מתכונים להכנה.

הספר יצא בפורמט קטן ונוח מכיל יותר מ-400 מתכונים שימושיים.
לצד המתכונים יש פרק בסןף הספר בו מילון מונחים והסברים על עשבי תיבול, תבלינים ורטבים. לכל פרי וירק מוקדש פרק ובו מתכונים, רקע היסטורי, חברתי וגיאוגרפי.

את חיים כהן, שף עילי ומגיש תוכנית הטלוויזיה "שום פלפל ושמן זית" וד"ר אלי לנדאו, קרדיולוג, איש עסקים ובשלן אין צורך להציג. מדובר על שניים המומחים הגדולים הפועלים בישראל. שניהם אוהבים אוכל פשוט, זמין ולא מסובך להכנה.

בספר מציע הצמד מתכונים לכל רמת ידע והבנה במטבח. החל משטרודל אגסים או מרק אפונים יבשות ועד ריזוטו חצילים בנוסח יהודי רומא או או תבשיל שעועית ירוקה עם צוואר טלה. הקו המנחה של הספר הוא פשטות המתכונים, חומרי הגלם והתיבול.

את הצילומים המדהימים בספר, שכוללים רק תמונות של פירות וירקות (ולא של המנות עצמן) צילם וערך מיקי קרצמן, אשר מוכר יותר כצלם חדשות מוכשר ומרצה לצילום באוניברסיטת חיפה ופחות כצלם מזון. הצילום המרענן והמקורי של הירקות והפירות דורש לחטוף אותם מתוך הספר.

כהן ולנדאו נותנים פה הצצה לפנקס המתכונים הפרטי שלהם. התוצאה היא מילון מתכונים מקיף שחובה להחזיק בכל בית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר