חמישה סניפים חדשים לרשת קפה ג'ו

רשת קפה ג'ו ממשיכה להרחיב פעילותה, ופותחת חמישה סניפים חדשים בירושלים, מודיעין, אשקלון ואילת, וכן סניף JOE TAKE IT AWAY בצומת קסטינה. חמישה הסניפים החדשים מצטרפים לכ-50 הסניפים הקיימים של הרשת ברחבי הארץ.

רשת קפה ג'ו ממשיכה להרחיב פעילותה, ופותחת חמישה סניפים חדשים בירושלים, מודיעין, אשקלון ואילת, וכן סניף JOE TAKE IT AWAY בצומת קסטינה.
חמישה הסניפים החדשים מצטרפים לכ-50 הסניפים הקיימים של הרשת ברחבי הארץ.

בירושלים יחליף הסניף החדש של קפה ג'ו את קפה רונדו הוותיק ברחוב המלך ג'ורג. הסניף החדש ייפתח במהלך חודש ינואר, יתפרש על פני 240 מ"ר, ויכיל כ- 200 מקומות ישיבה.

באילת יחליף סניף קפה ג'ו החדש את בית הקפה טיים סקוור הממוקם בקומת הקרקע של קניון מול הים. הסניף, שייפתח במהלך חודש ינואר, יתפרש על פני 250 מ"ר ויכיל כ-150 מקומות ישיבה בפנים הקניון ומחוצה לו.

במודיעין נפתח סניף כשר חדש במרכז המסחרי ONE שבפאתי מודיעין, על שטח של 150 מ"ר ועם כ-120 מקומות ישיבה.
לקראת חודש מרץ עתידה הרשת לפתוח סניף נוסף במודיעין, שימוקם בקניון.

לראשונה נפתח סניף באשקלון הממוקם בקניון גירון, המתפרש על 120 מ"ר עם כ-70 מקומות ישיבה.

הסניפים יציעו חווית בילוי הכוללת את משקאות הקפה של הרשת, תפריט קולינרי במגוון טעמים לישיבה בבית קפה: פסטות, סלטים, סוגי כריכים, פשטידות, ראפים, פהיטות, מגוון עוגות, מיני מאפה ועוד.

סניף JOE TAKE IT AWAY בשירות עצמי שייפתח בצומת קסטינה, יעניק לנוסעים את האפשרות לקבל את הקפה של ג'ו בגדלים שונים: קטן, בינוני וגדול. לצד הקפה ניתן יהיה ליהנות מתפריט הכולל טרמיציני (סנדוויץ' איטלקי משולש), פאניני (טוסט איטלקי), ראפים, סלטים, חטיפים ועוד, הנארזים באריזות טרמיות מיוחדות השומרות על חום ובמארזי TO GO המסייעים לניידות קלה ויעילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר