חמש שנים ללה סנטרל

התפריט העשיר אינו מזכיר תפריטי ביסטרו מסורתיים המתבססים על מספר מנות מצומצם ואיכותי, אלא גולש יותר לכיוון תפריט מסעדה הפתוחה גם בבוקר ובצהריים לשירות אנשי העסקים הרבים, ובערב לטובת הבליינים

קפה ביסטרו לה סנטרל, הממוקם בפינת אלנבי ושדרות רוטשילד בלב הסיטי של ת"א, הוא מקום שמצליח זה חמש שנים ליהנות מכל העולמות.
התפריט העשיר של הביסטרו אינו מזכיר תפריטי ביסטרו מסורתיים המתבססים על מספר מנות מצומצם ואיכותי, אלא גולש יותר לכיוון תפריט מסעדה הפתוחה גם בבוקר ובצהריים לשירות אנשי העסקים הרבים, ובערב לטובת הבליינים.

לאור זאת, מעניין היה לגלות שמנות רבות עומדות באתגר העסקי הלא פשוט שמציבות שעות הפתיחה הארוכות והקהלים השונים.
למשל, מנת פטה הכבד הביתי עם ריבת תאנים על טוסט היא מנה נפלאה שיורדת נהדר עם כל בירה, ובהחלט מתאימה גם לצהריים וגם לערב.
גם פטריות הפנה במילוי גבינות צאן, ריחן ואגוזים ברוטב רוקפור היא מנה מצוינת וקלילה המתאימה ללילות הקיץ החמים בליווי יין או בירה. מחמאות לשף ויגדור פרנקל.

הבשרים שהוגשו נדגמו קלות ונמצאו עשויים היטב, אבל לא בטוח שמי שמגיע לביסטרו בכל שעה שהיא, יעדיף פילה מיניון ברוטב שמנת ופלפל ב- 88 ₪. גם הקלמרי המטוגנים סבלו מעודף שמנוניות שרוטב המיונז והחרדל הסמיך ששחו בו לא הקל עליהם במיוחד.

המקום עצמו מעוצב כביסטרו צרפתי עם כל הפוסטרים המתבקשים, ונמצא בבית לדרברג שנבנה בשנת 1922.

אין ספק שההיי לייט של לה סנטרל הם הקינוחים.
כל הקינוחים שטעמנו היו ברמה מאוד גבוהה, במיוחד עוגת השוקולד האישית.

המלצה לבילוי: להגיע בשעות אחר הצהריים המאוחרות, להתיישב מול השדרה, להזמין בירה הוגארדן מהחבית, מנה של פטה כבד ביתי ואחד מהקינוחים הנפלאים. שווה ביותר.

קפה ביסטרו לה סנטרל
שד' רוטשילד 29 תל אביב
טל. 03-5667822




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר