חנדל'ה בת שש והשמחה רבה

חנדל'ה, קפה מסעדה בגבעת חן – המושב של רעננה, הייתה בגלגולה הקודם לול תרנגולת. עתה חוגגת חנד'לה, שהסופר המנוח אורי אדלמן הפך אותה לביתו השני, שש שנים לפעילותה

חנדל'ה, קפה מסעדה בגבעת חן – המושב של רעננה, הייתה בגלגולה הקודם לול תרנגולת. עתה חוגגת חנד'לה, שהסופר המנוח אורי אדלמן הפך אותה לביתו השני, שש שנים לפעילותה.
חנדל'ה זה מקום שלא נקלעים אליו בטעות. מגיעים אליו במיוחד – ויש הרבה כאלה. את ריהוט המסעדה ניתן לאפיין כבסגנון אקלקטי מעורב, יש בר גדול, וגם מגישים מים עם לימון בלי שמבקשים – מחווה יפה ולא בדיוק נפוצה בארצנו. 

חנדל'ה נתנה לעצמה מתנה נאה ליום ההולדת השישי, עם החתמת שף חדש: אלעד להב, מי שהחזיק עד לא מכבר את המסעדה הקטנטונת והמדוברת ג'ולייט קיצ'ן ברמת השרון. אלעד, העוסק בתחום האירוח והקולינריה כבר 14 שנים, שוקד בימים אלה על התפריט החדש. כך שיש למה לצפות.

בינתיים פקדנו את המסעדה ודגמנו מהמיוחדים של התפריט הקיים, ביניהם מוצעים כמנת פתיחה – מאפה פילו במילוי של חצי גבינת קממבר ומנגולד, מוגש על סלט עלים עם מטבל צזיקי – 36 ₪; ולמנה עיקרית – פילה מוסר בציפוי פרורי לחם, פרמזן, פטרוזיליה, מוגש על ארטישוק ואספרגוס בגריל ורוטב חמאת לימון – 88 ₪, פרגית טיקה מסאללה – נתחי פרגית צלויים במחבת בתיבול הודי מסורתי – 58 ₪, פולפטה – קציצות בשר בקר ברוטב עגבניות עם אורז וסלט עלים קטן – 58 ₪, קבבוני טלה – עם סלט עלים ותוספת חמה – 68 ₪, צלעות טלה של חנדל'ה – 84 ₪, ופנה בולונז – פסטה פנה ברוטב עגבניות ובשר – 48 ₪.

 בחרנו לפתיחה במנה אחת של רול חצילים ממולא בגבינות ורוטב סלסה – 28 ₪, מנה מצוינת, אם כי טיפה קרה מדי. רוטב הסלסה השלים היטב את המנה.

למנות עיקריות בחרנו בקבבונים עם קערית טחינה, כאשר המנה החמה הנלווית כללה ירקות אנטיפסטי  עשויים היטב על הגריל. בהחלט מנה מנצחת.
בקבבונים עושים את זה בין השאר הצנוברים, בנוסף לבשר הטוב ולתיבול הפיקנטי.
את הפולפטה – קציצות ברוטב עגבניות, לא ניתן להשוות עם קציצות הקבבונים  בצלחתה של זוגתי לארוחה, אותה (גם את הצלחת) חמדתי במבט ובנעיצת מזלג.
לעומת הפציחות של הקבבונים היו  קציצות הפלפטה, שלוו במנת אורז נאה, רכות למדי, או מדי, והתחושה לגבי הרוטב הייתה שהוא פגש הרבה רסק עגבניות. חבל.  

ליווינו את הארוחה בכוס יין – קברנה סוביניון מרום גליל של סגל, וכוס סיידר חם.

הגענו בשעה מוקדמת יחסית, וככל שהערב התארך עלה מספר הסועדים. חלקם נראו כבני בית, ולפחות שתי חבורות של נשים נראו כמי שעומדות ליהנות מערב משמח ביותר. מזל טוב לחנדל'ה ליום ההולדת.

חנדל'ה קפה מסעדה
מושב גבעת חן ע"י רעננה
טל. 09-7603647
www.hendale-rest.com
א-ד' 09:00-00:00, ה' 09:00-01:00
ו' 08:30-01:00, שבת 09:00-01:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר