חנוכה 2020 – כי מגיע לנו חג מתוק במיוחד

כנראה שצריך את המכבים כדי להביס את הקורונה. אז יש לנו מספר הצעות לחנוכה מתוק במיוחד. מאחלים לכולנו שלא נזכור הדלקת נרות בקפסולות ושמסכות ישמשו רק לחג פורים

קינדר של חג אורים שמח ומתוק

קינדר בצורת חנוכייה, קינדר חצי מטר, ביצת הפתעה מקסי, קינדר הפי היפו אגוזי לוז, וגם מתחם פעילויות אונליין לכל המשפחה. את כל אלה מציעה יצרנית שוקולד קינדר (מבית פררו רושה) לכבוד החנוכה.

בין ההצעות: מארז חנוכייה חגיגי עם תשע יחידות שוקולד קינדר בצורת נרות דולקים. בכל יום של החג ניתן לחלק לילדים שוקולד אחד במקביל להדלקת הנרות. משהו קטן – מתוק ומשמח.

כמו כן מוצע שוקולד קינדר באורך חצי מטר, כאשר האריזה מקושטת בסביבון, קינדר האפי היפו וקינדר מאקסי – ביצת הפתעה ענקית עם צעצועי גיבורי העל PJ masks.

באתר קינדר תמצאו את "חנוקידס" – מתחם הפעלות לכל המשפחה, בו יהיו הפעלות כמו הדרכת DIY (עשו זאת בעצמכם), חידונים ברוח החג ודפי צביעה.

מחירים לפי אתר mysupermarket: קינדר בצורת חנוכייה 15.90 ₪, ביצת הפעה מקסי 24.60 ₪, קינדר חצי מטר 19.80 ₪, הפי היפו אגוזי לוז 11.80 ₪

ליימן שליסל מציעה קולקציה חדשה של חבילות שי לחנוכה

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותגי מזון ומתיקה, מציעה לקראת חנוכה קולקציה עשירה של חבילות שי באריזות מעוצבות, כאשר את אריזת המוצרים והכנתם למשלוח מבצעים בעלי מוגבלויות וכבדי ראייה המועסקים על ידי עמותת המשקם. חבילות השי של ליימן שליסל מותאמות לרוח חג החנוכה, ומוצעת בקשת מחירים רחבה בין 27 ₪ ל-123 ₪ הזמנות מרוכזות, באמצעות אתר האינטרנט של ליימן שליסל ובטלפונים 08-9324514 ,08-9324459.

מקס ברנר מציעה לרגל חג החנוכה: קולקציית מארזי דמי חנוכה מיוחדת

רשת 'מקס ברנר' משיקה לרגל חג החנוכה קולקציית מארזים במהדורה מוגבלת, המבוססת על סמלי החג בשילוב מיטב השוקולדים המוכרים של הרשת, לצד חדשים ומפתיעים ליצירת מקבץ טעמים לילדים ולמבוגרים כאחד, כמתנה לחג: מארז דילייט 1 לחנוכה -82 ₪,  מארז דילייט 2 לחנוכה – 199  ₪, נס של שוקולד 1 – 104 ₪, נס של שוקולד 2 – 132 ₪, מזוודה לחנוכה -179 ₪, Max For Kids לחנוכה -149 ₪, מארז חגיגי לחנוכה -274 ₪. להשיג בסניפי מקס ברנר שוקולד בר ברחבי הארץ.

חדש מוורטרס אורגינל: פופקורן קרמל

צילום אייל גרניט

לקראת חג החנוכה ובשנה בה כולנו צופים הרבה יותר בטלוויזיה, מותג הסוכריות וורטרס אורגינל נכנס לקטגוריית החטיפים עם חטיף פופקורן פרמיום מתוק-מלוח: פופקורן קרמל – שילוב טעמים של פופקורן פריך עם הקרמל של וורטרס אורגינל ונגיעות עדינות של מליחות. מגיע בשקית וואקום המכילה 140 גרם, עם סגירה הרמטית השומרת על טריות ונוחה לסגירה חוזרת. המחיר 14.90 ₪. להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי בהשגחת רבנות ברלין גרמניה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר