חנות ראשונה ל"המאפה הצרפתי" בחולון – בדרך לרשת

הסניף בשטח 300 מ"ר ממוקם במתחם הקניות החדש "מבנה חולון" של קבוצת "מבנה" על שטח של 300 מ"ר וכולל מרפסות עם מקומות ישיבה. צילום איציק בכר
מפעל ״המאפה הצרפתי״ פעיל בתחום המאפים הקפואים לאפייה במקום, עם אספקת מגוון מוצרי לחם, עוגות, קרואסונים ובורקסים לכל הארץ. עכשיו סניף ראשון לקהל עם בר שירות מרכזי מוקף בתצוגות מכר על פי קטגוריות

יצרנית מוצרי המאפה הקפואים "המאפה הצרפתי", בבעלות רפי מיוסט, פתחה לראשונה סניף המיועד לקהל הרחב, אשר ממוקם במתחם הקניות החדש "מבנה חולון" של קבוצת "מבנה" על שטח של 300 מ"ר, וכולל מרפסות עם מקומות ישיבה. במקום הוקמה מאפייה מעוצבת ומתקדמת בהובלתו של השף קונדיטור איציק  בכר, האמורה להיות הראשונה מתוך רשת מאפיות שיפעלו תחת מותג "המאפה הצרפתי". החברה מעריכה כי עד סוף 2019 ייפתחו ארבעה סניפים נוספים בערים מרכזיות.

צילום איציק בכר
צילום איציק בכר

מפעל "המאפה הצרפתי" הוקם לפני 20 שנים על ידי אנשי מקצוע שפרשו מרשת בונז'ור: רפי מיוסט היזם, השף קונדיטור שלמה פריינטה, והסמנכ"ל יעקב גוזלן. רפי מיוסט מיתג את שלושת סניפיי בונז'ור שהיו בבעלותו ל"המאפה הצרפתי",  והקים אתר ייצור בראשון לציון המעסיק 160 עובדי ייצור ובעלי תפקידים אחרים. המפעל נחשב מהגדולים בישראל בתחום מוצרי המאפה הקפואים לאפייה במקום. החברה מוכרת את מוצריה ליותר מ-700 לקוחות ברחבי הארץ, וגם מייצאת למספר מדינות בעולם.

צילום איציק בכר
צילום איציק בכר

הסניף הראשון של "המאפה הצרפתי" בחולון כולל בר שירות מרכזי המוקף בתצוגות מכר על פי קטגוריות. בין השאר נמכרים כאן לחמי שאור, פוקאצ׳ות, עוגות, בורקסים ומאפי שמרים, עוגות מוס ועוגות במשקל. מרבית מוצרי המאפה מגיעים ישירות ממפעל "המאפה הצרפתי" בראשל"צ ונאפים במקום. בבר השירות המרכזי מכינים  כריכים טריים, ארוחות בוקר וסלטים הנעשים לעיני הלקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר