חפי קנקון במקסיקו שוקמו לטובת התיירים

לקנקון מגיעים בטיסות חברת התעופה המקסיקנית ארומקסיקו, המיוצגת בישראל ומציעה לתיירים ולאנשי עסקים ישראלים טיסות דרך מדריד, ברצלונה ופריז

מיליוני מטרים מעוקבים  של חול ים לבן ועשרות מיליוני דולרים הושקעו באחרונה בשיקום מקיף של אחד מאתרי הנופש המבוקשים מהמפורסמים ביותר ביבשת אמריקה, ווהתיירים שוב נוהרים לחופי קנקון המחודשים.

לקנקון מגיעים בטיסות חברת התעופה המקסיקנית ארומקסיקו, המיוצגת בישראל ומציעה לתיירים ולאנשי עסקים ישראלים טיסות דרך מדריד, ברצלונה ופריז.

פרוייקט השיקום של חופי קנקון החל בספטמבר 2009. לחופים הובאו במבצעים הנדסיים מיוחדים 6.1 מיליון מטרים מעוקבים חול, וכן יותר מ-2,000 טונות של צנרת כדי לשקם את החופים שמול אזור המלונות לחוף הים.
בפרוייקט שעדיין נמשך מנקים את החופים, שופכים כמויות עצומות של חול מים חדש ומציבים מתקני חוף שונים, להנאת התיירים והמתרחצים.

קנקון היא אתר תיירות החופים החשוב ביותר במקסיקו, לאורך החופים בנויים יותר מ-22,000 חדרי מלון, מהם מהודרים ביותר, העומדים לרשות מיליוני התיירים הפוקדים את קנקון. החופים מציעים מגוון רב של מלונות, מסעדות ומועדונים, אולם עדיין האטרקציה המרכזית של קנקון הם חופי הים.
קנקון היא גם שער כניסה לאתרי תיירות נוספים במקסיקו, כמו שרידי תרבות המאיה.

חברת התעופה ארומקסיקו (AEROMEXICO) טסה ל-50 יעדים ב-7 ארצות. החברה מבצעת 300 טיסות ליום מנמל התעופה של מקסיקו סיטי, ומפעילה צי של 71 מטוסי נוסעים.
החברה מיוצגת בישראל על ידי Peace Air and Aviation, המייצגת גם את חברת הנציגויות העולמית דיסקבר דה וורלד מרקטינג, חברות התעופה פינאייר, ארולינאס ארגנטינס, אוקראין אינטרנשיונל, היינן איירליינס ואייר ניו זילנד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר