חציל קלוי בצ'ימיצ'ורי פלפלים וטחינה

ל- 4 מנות/סועדים חומרים: 4 חצילים קלים ויפים (רצוי בלאדי)חומרים לצ'ימיצ'ורי:3 פלפלים אדומים3 פלפלים צהובים1 פלפל ירוק חריף (לא חובה)4 שיני שום3 עגבניות קלופות מקליפתם1 בצל אדום בגודל בינוני1/2 כוס שמן זית משובחמיץ לימון מ- 3 לימוניםצרור כוסברה קטןצרור נענע קטןמלח פלפל אופן ההכנה:קולים את החצילים בתנור חם 240 מעלות למשך כמחצית השעה, קולפים את החצילים בזהירות תוך שמירה על צורתם השלמה, ומניחים בצד.להכנת הצ'ימיצ'ורי מכניסים למעבד מזון את כל המרכיבים מלבד שני פלפלים צהובים ושני פלפלים אדומים. מעבדים את החומרים כדקה ומעבירים לכלי.את הפלפלים הצהובים והאדומים חותכים לקוביות קטנטנות בסכין ומוסיפים לתערובת. מניחים לתערובת לנוח כ- 5 שעות למיצוי טעמים. אופן ההגשה:מניחים חציל קלוי במרכז צלחת, בעזרת כף יוצקים בנדיבות מהצ'ימיצ'ורי על החציל, מזליפים מעל טחינה אורגנית גולמית, ומפזרים פטרוזיליה קצוצה לקישוט.ממתכוני "מעריב גורמה קיץ 2006"

ל- 4 מנות/סועדים

חומרים:
4 חצילים קלים ויפים (רצוי בלאדי)
חומרים לצ'ימיצ'ורי:
3 פלפלים אדומים
3 פלפלים צהובים
1 פלפל ירוק חריף (לא חובה)
4 שיני שום
3 עגבניות קלופות מקליפתם
1 בצל אדום בגודל בינוני
1/2 כוס שמן זית משובח
מיץ לימון מ- 3 לימונים
צרור כוסברה קטן
צרור נענע קטן
מלח פלפל

אופן ההכנה:
קולים את החצילים בתנור חם 240 מעלות למשך כמחצית השעה, קולפים את החצילים בזהירות תוך שמירה על צורתם השלמה, ומניחים בצד.
להכנת הצ'ימיצ'ורי מכניסים למעבד מזון את כל המרכיבים מלבד שני פלפלים צהובים ושני פלפלים אדומים. מעבדים את החומרים כדקה ומעבירים לכלי.
את הפלפלים הצהובים והאדומים חותכים לקוביות קטנטנות בסכין ומוסיפים לתערובת.
מניחים לתערובת לנוח כ- 5 שעות למיצוי טעמים.

אופן ההגשה:
מניחים חציל קלוי במרכז צלחת, בעזרת כף יוצקים בנדיבות מהצ'ימיצ'ורי על החציל, מזליפים מעל טחינה אורגנית גולמית, ומפזרים פטרוזיליה קצוצה לקישוט.


ממתכוני "מעריב גורמה קיץ 2006"


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר