"חצר כינרת" פיתחה סדרת רטבים לבישול על בסיס סילאן וקונפיטורות על בסיס התמר

הקונפיטורות פותחו ב- 5 טעמים על בסיס פרי התמר, ללא חומרים משמרים ומועשרים בסיבים תזונתיים. רטבי הבישול פותחו ב- 6 טעמים מיוחדים בניחוחות אתניים, על בסיס הסילאן

חברת "חצר כינרת" (מקיבוץ כינרת), אשר התמחתה עד היום בפיתוח, ייצור ושיווק ממרחים על בסיס פרי התמר, ופיתוח מוצר הסילאן (סירופ תמרים), מרחיבה תחומי פעילותה ומשיקה מוצרי מזון גורמה.

בימים אלה יצאו לשוק שני קווי מוצרים חדשים:– סדרת קונפיטורות בטעמים מיוחדים על בסיס פרי התמר, וסדרת רטבים מיוחדים לבישול על בסיס הסילאן.

הקונפיטורות פותחו ב- 5 טעמים על בסיס פרי התמר, ללא חומרים משמרים ומועשרים בסיבים תזונתיים. הסדרת כוללת: קונפיטורת תמרים עם קיווי, תמרים עם תפוח עץ ואגוז קוקוס, תמרים עם מנגו, תמרים עם תות שדה ותמרים עם משמש.

רטבי הבישול פותחו ב- 6 טעמים מיוחדים בניחוחות אתניים, על בסיס הסילאן – רוטב צ'ילי, רוטב שום, רוטב חרובים עם אגוזים, רוטב גריל, רוטב חמוץ-מתוק ורוטב חריף-מתוק. הרטבים הנם מוכנים לשימוש הן לבישול והן לסלטים.

המוצרים החדשים ישווקו ברשתות השיווק ובבתי הטבע, במחירים מומלצים לצרכן של כ- 15 ₪ לצנצנת רוטב (במשקל של כ- 350 גרם), ו-9 ₪ לקונפיטורה, (בצנצנת של 250 גרם).


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר