חצר כנרת חתמה על הסכם לשיווק רטבי הבישול ברשת הקואופ

"חצר כנרת" תמכור בחנויות מגה ומגה בעיר ארבעה רטבי בישול על בסיס סילאן: גריל, חמוץ מתוק, שום צ'ילי, וחריף מתוק. המוצרים מתאימים להכנת תבשילים טעימים וקלים לשימוש. ניתן להשתמש בהם כמרינדה לכל סוג בשר. על כל צנצנת הצעת הגשה, ומתכונים נוספים מופיעים באתר האינטרנט של חצר כנרת

"חצר כנרת" מקיבוץ כנרת, יצרנית מוצרי התמרים הגדולה בישראל, חתמה על הסכם לשיווק של מוצרי התמרים ברשת קואופ.

בשלב הראשון תעלה "חצר כנרת" סדרה של ארבעה רטבי בישול על מדפי חנויות "מגה" ו"מגה בעיר": סילאן גריל, סילאן חמוץ מתוק, סילאן שום צ'ילי, וסילאן חריף מתוק. כל המוצרים של "חצר כנרת" מבוססים על תמרים שמגדל הקיבוץ באופן עצמאי, אליהם מתווספים תבלינים, עשבי תיבול וירקות.

המוצרים מתאימים להכנת תבשילים טעימים וקלים לשימוש. ניתן להשתמש בהם כמרינדה לכל סוג בשר. על כל צנצנת הצעת הגשה, ומתכונים נוספים מופיעים באתר האינטרנט של חצר כנרת.

"חצר כנרת" הוא ממפעלי המזון הוותיקים בישראל. הוא הוקם בשנת 1932, עם תחילת גידול התמר המסחרי, ועסק במשך עשרות שנים באריזת תמרים. לפני כעשר שנים החל המפעל להכנס לתחומים חדשים עם הרחבת שיווק הסילאן – מוצר הדגל של המפעל, לכל השנה.

בשנים האחרונות פיתח המפעל סדרות רטבים, ממרחים וקונפיטורות, שנמכרו בשלב הראשון בחנות המפעל "תמרים פלוס" בכנרת ובחנויות מזון יוקרתיות, ובהמשך נכנסו לרשתות שיווק מובילות בארצות הברית. כעת הם מגיעים לראשונה לרשת שיווק גדולה בישראל.

www.tmarimplus.co.il


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר