fbpx

טבעוני: אצבעות טמפה ברוטב צ'ילה מתקתק

המתכון מתוך ספרה החדש של ליאורה אקוקה גולדברג – "תזונה טבעית לאנשים עסוקים"חומרים: חבילת טמפה 1-2 כפות שמן קוקוס לרוטב: 2 כפות סויה כף שמן שומשום כהה 1 כף חומץ סיידר תפוחים לא מפוסטר אבקת צ'ילה או רצועות פלפל אדום חריף ½ כפית סירופ אגבה רצועות דקות של בצל ירוק (2 גבעולים)2-3 ס"מ שורש ג'ינג'ר מגורד אופן ההכנה: את הטמפה פורסים למלבנים של ½ ס"מ.במחבת מחממים את שמן הקוקוס ומטגנים את 2 צדי הטמפה עד שמזהיבים ומשחימים קלות.להניח על נייר סופג בצלוחית. בצד שימו בקערית עמוקה את כל מרכיבי הרוטב וערבבו היטב.הוסיפו בסוף את הצ'ילה ורצועות דקות של בצל ירוק ואת הג'ינג'ר המגורד. מומלץ להגיש את רצועות הטמפה ומעליהן להזליף את הרוטב .   ליאורה אקוקה גולדברג תעביר סדנה בנושא הכנת ממרחים ורטבים בריאים, בכנס טבעוני בריא 2 – כיצד להיות טבעוני בריא, שיתקיים ביום שישי 30.1.15 בין השעות 8:00-15:30 בתיאטרון גבעתיים. לפרטים נוספים ולהרשמה צילום אריק מייזל
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
 

המתכון מתוך ספרה החדש של ליאורה אקוקה גולדברג – "תזונה טבעית לאנשים עסוקים"

חומרים:
חבילת טמפה
1-2 כפות שמן קוקוס

לרוטב:
2 כפות סויה
כף שמן שומשום כהה
1 כף חומץ סיידר תפוחים לא מפוסטר
אבקת צ'ילה או רצועות פלפל אדום חריף
½ כפית סירופ אגבה
רצועות דקות של בצל ירוק (2 גבעולים)
2-3 ס"מ שורש ג'ינג'ר מגורד

אופן ההכנה:
את הטמפה פורסים למלבנים של ½ ס"מ.
במחבת מחממים את שמן הקוקוס ומטגנים את 2 צדי הטמפה עד שמזהיבים ומשחימים קלות.
להניח על נייר סופג בצלוחית.
בצד שימו בקערית עמוקה את כל מרכיבי הרוטב וערבבו היטב.
הוסיפו בסוף את הצ'ילה ורצועות דקות של בצל ירוק ואת הג'ינג'ר המגורד.
מומלץ להגיש את רצועות הטמפה ומעליהן להזליף את הרוטב .

 

ליאורה אקוקה גולדברג תעביר סדנה בנושא הכנת ממרחים ורטבים בריאים, בכנס טבעוני בריא 2 – כיצד להיות טבעוני בריא, שיתקיים ביום שישי 30.1.15 בין השעות 8:00-15:30 בתיאטרון גבעתיים. לפרטים נוספים ולהרשמה

צילום אריק מייזל

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה

חדש באתר