טבעוף עוברת לייצור במפעל חדש ומכניסה את עוף העמק כשותפה ב- 25%

החברה משקיעה 5 מיליון ₪ במהלך רחב היקף הכולל הגדלת כושר הייצור פי 3שלושה ומעבר לאריזת טריות סטרילית המאריכה את חיי המדף, מיתוג מחדש וכינוס מותגים, הרחבת קו המוצרים ויציאה למהלכי שיווק ופרסום

חברת טבעוף עוברת לייצור במפעל חדש ומכניסה את עוף העמק כשותפה ב- 25%.
החברה משקיעה 5 מיליון ₪ במהלך רחב היקף הכולל הגדלת כושר הייצור פי 3שלושה ומעבר לאריזת טריות סטרילית המאריכה את חיי המדף, מיתוג מחדש וכינוס מותגים, הרחבת קו המוצרים ויציאה למהלכי שיווק ופרסום.

אמנון אריאל, מייסד ומבעלי "טבעוף", אומר:"השותפות עם עוף העמק תאפשר לנו להמשיך ולהוביל את שוק העוף הממותג בישראל. בשנה האחרונה רשמנו עלייה של 200% במכירות. אנו מתכננים מספר צעדים משמעותיים, כולל הרחבת מגוון המוצרים ומהלכי פרסום, במטרה לתפוס כ- 20% מקטגוריית העוף הטרי בשוק המאורגן בשנתיים הקרובות".

המעבר למפעל החדש מגדיל את כושר הייצור של "טבעוף" פי שלושה, בעקבות המעבר לייצור בלעדי במשחטת "עוף העמק".
במסגרת השותפות הוקמה חברה בה שותפים אמנון אריאל המחזיק ב-75% וחברת "עוף העמק", אגודה שיתופית של משקים מעמק יזרעאל המחזיקה 25%. החברה מפעילה את משחטת "עוף העמק", שעברה לייצר את מוצרי "טבעוף" בלבד.
כמו כן, המגדלים אשר גידלו עופות עבור "עוף העמק" עוברים גם הם לגידול של "טבעוף", ומצטרפים בכך לנבחרת המשקים של "טבעוף" ברחבי הארץ.

מעתה יופיעו על המדפים ברשתות השיווק כל מוצרי "טבעוף" בחלקים באריזות אווירה מבוקרת. השינוי הוא שמרגע אריזתו במפעל העוף אינו בא במגע עם הסביבה. אורך חיי המדף של המוצרים מוכפל בעקבות כך, ויעמוד על כ-10 ימים.

לדברי החברה, המותג "טבעוף" הוא היחיד בישראל המציע מוצרי עוף טבעי.
"טבעוף" גדל ללא אנטיביוטיקה או זרזי גידול, ניזון מתערובת פרוביוטית 100% צמחית, וגדל בצפיפות נמוכה בלולים עם תנאים מיוחדים. כתוצאה מכך, טוענים אנשי המפעל, "טבעוף" טעים יותר מעופות רגילים וערכיו התזונתיים גבוהים יותר באופן ניכר.
תהליך הגידול של "טבעוף" מפוקח על ידי צוות מקצועי המלווה את כל השלבים מבקיעה ועד אריזה. הצוות כולל מומחים בתחומי התזונה, רפואת העופות, הגידול והייצור. רמת העיבוד והניקיון הגבוהות של המוצרים מתאפשרת תודות לשיטת העבודה והבקרה הקפדנית במפעל הייצור.

בטרם שיווקן להקות "טבעוף" עוברות בדיקה במעבדת המכון הווטרינרי המאשרת את ניקיון העוף מאנטיביוטיקה וכימיקלים. הבדיקה הינה וולונטרית, ותפקידה להוות בקרה עצמית ופרו-צרכנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר