טבע עז: טעם של מחלבה קטנה

במושב בן עמי השוכן ליד נהריה (ממש מול הכניסה לבית החולים בנהריה), נפתחה לאחרונה מסעדת הגבינות של מחלבת "טבע עז". לאחר נסיעה של כמה דקות בתוך המושב המטופח מגיעים למחלבה ולמסעדה (יש שילוט בתוך המושב)

במושב בן עמי השוכן ליד נהריה (ממש מול הכניסה לבית החולים בנהריה), נפתחה לאחרונה מסעדת הגבינות של מחלבת "טבע עז". לאחר נסיעה של כמה דקות בתוך המושב המטופח מגיעים למחלבה ולמסעדה (יש שילוט בתוך המושב).

לצד המסעדה דיר עיזים וגדיים שאליו מוזמנות משפחות על טפם, לביקור. הסיור כולל: האכלות עיזים וגדיים,התנסות בחליבת עיזים, וטעימת גבינות.

המסעדה שנפתחה לאחרונה, מגישה לסועדיה ארוחות חלביות, המבוססות על גבינות הצאן מתוצרת המחלבה. התפריט כולל: פלטות גבינות צאן, סלטים טריים מירקות השדה, מבחר קישים האפויים עם גבינות הבית מתובלות בסלמון, כרובית,פטריות ועוד.

להיט הבית: יוגורט העיזים של "טבע עז" המוגש גם בתוספת פירות.

במקרר במעדניה אפשר למצוא גם גבינות עם הלוגו של מחלבת גד. בירור קצר מעלה שבטבע עז מייצרים בעבור גד את גבינות העיזים עבור החברה, אשר מפיצה אותם בכל הארץ.

אנו ניצלנו את המעדניה במקום לטובת קניה של ארוחת בוקר לטייק אווי שכללה מגוון גבינות עיזים מצוינות, ריבה ביתית ולחמניות טריות שקנינו בצרכניה המושבית. חוץ מזה ניתן לקנות שמן זית, זיתים ועוד.

שעות הפעילות:
ימים א'-ה': 9:00-18:00
יום ו': 8:30-15:00
שבת: 10:00-17:00

כתובת: מושב בן –עמי בגליל המערבי (מול בית חולים נהריה).
טל': 04-9822554


www.teva-ez.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר