טונה אדומה צרובה בציפוי שומשום על מצע קרפצ'יו סלק בליווי סלט נבטים

חומרים:נתח פילה טונה אדומהשומשוםקצחגרגירי כוסברהגרגירי חרדלסלקנבטי חמנייהשמן זיתחומץ בלסמימלח ים פלפל שחורשוםלימוןאופן ההכנה:חותכים את פילה הטונה לחתיכות מלבניות. מכינים תערובת לציפוי – בקערה מערבבים שומשום, גרגירי כוסברה, גרגירי חרדל, קצח, טיפת מלח ופלפל שחור.טובלים את הטונה בתערובת ומהדקים להדבקת הציפוי על הטונה.על מחבת מחומם מאוד עם מעט שמן זית צורבים את הטונה כ- 20 שניות מכל צד ומניחים להתקרר, לאחר מכן עוטפים עם ניילון נצמד ומכניסים למקרר לשעתיים.לאחר הקירור פורסמים לפרוסות דקות.קרפצ'יו סלק – פורסים סלק לפרוסות דקות ומשרים במרינדה של שמן זית, לימון, מלח גס ופלפל שחור במשך שעה.את נבטי החמנייה מתבלים עם שום כתוש, שמן זית, מלח, פלפל ולימון.הגשה: על צלחת מניחים את פרוסות הסלק ולצידן את פרוסות הטונה. במרכז מניחים את סלט הנבטים ומקשטים בנגיעות שמן זית.מסעדת "ברונו" – מגדלי עזריאלי בת"א

חומרים:
נתח פילה טונה אדומה
שומשום
קצח
גרגירי כוסברה
גרגירי חרדל
סלק
נבטי חמנייה
שמן זית
חומץ בלסמי
מלח ים
פלפל שחור
שום
לימון

אופן ההכנה:
חותכים את פילה הטונה לחתיכות מלבניות. מכינים תערובת לציפוי – בקערה מערבבים שומשום, גרגירי כוסברה, גרגירי חרדל, קצח, טיפת מלח ופלפל שחור.
טובלים את הטונה בתערובת ומהדקים להדבקת הציפוי על הטונה.
על מחבת מחומם מאוד עם מעט שמן זית צורבים את הטונה כ- 20 שניות מכל צד ומניחים להתקרר, לאחר מכן עוטפים עם ניילון נצמד ומכניסים למקרר לשעתיים.
לאחר הקירור פורסמים לפרוסות דקות.
קרפצ'יו סלק – פורסים סלק לפרוסות דקות ומשרים במרינדה של שמן זית, לימון, מלח גס ופלפל שחור במשך שעה.
את נבטי החמנייה מתבלים עם שום כתוש, שמן זית, מלח, פלפל ולימון.

הגשה:
על צלחת מניחים את פרוסות הסלק ולצידן את פרוסות הטונה. במרכז מניחים את סלט הנבטים ומקשטים בנגיעות שמן זית.

מסעדת "ברונו" – מגדלי עזריאלי בת"א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר