טוסקנה אהובתי עם דרך היין

בהגרלה שנעשתה ברוח טובה עם כוסות יין שהושקו מבקבוק המערה 2003 ובקבוק רופינו רזרבה דוקאלה, נשלפו אחד אחר השני 37 שוברים, וכל אחד מהם מהווה זכייה ראויה

זו השנה הרביעית שרשת דרך היין קיימה הגרלה אטרקטיבית בין מי שרכשו יין בחנויות הרשת במהלך החודשים נובמבר ודצמבר.

ביום שני השבוע התקיימה ההגרלה הגדולה, אליה הוזמנו כאירוע פתוח גם לקוחות הרשת לפי תיאום מוקדם מול הסניף המקומי. ארגזים גדושים בלמעלה מ- 10,000 שוברים שנאספו בתיבות הגרלה אטומות בסניפי הרשת ברעננה, נס ציונה, מודיעין, תל-אביב וצומת סביון, נפרקו אל תיבת קרטון ענקית בחדר הטעימות הרחב שבוילה שקד שבגני התערוכה בתל-אביב, תחת עינם הבוחנת של עו"ד יוסף הדס, וחשב החברה רו"ח צביקה זילבר.
כאן, לאחר ערבוב מוקפד של אלי שקד וידה הענוגה של עלמת חמודות בשם יפית אקוקה, מנהלת החשבונות בחברה, נשלפו בצורה עיוורת, הוגנת, נטולת משוא פנים או התערבות זרה, השוברים הזוכים.

על מנת להשתתף בהגרלה היה על שוחרי היין הפוקדים את חנויות הרשת, לרכוש במהלך החודשים נובמבר-דצמבר יין בלמעלה מ- 200 ₪, אשר זיכו את הרוכש בשובר אחד, ומעל 300 ₪ לקבלת שני שוברים וכך הלאה, כאשר עבור רבים מלקוחות הרשת מדובר בעניין של מה בכך ובקנייה שגרתית של אמצע או סוף השבוע. הגדילו לעשות הרוכשים הכבדים אשר צברו לעצמם שוברים רבים ברמת הפנקס הבודד, וידם עוד נטויה.

וכך, בהגרלה שנעשתה ברוח טובה עם כוסות יין שהושקו מבקבוק המערה 2003 ובקבוק רופינו רזרבה דוקאלה, נשלפו אחד אחר השני 37 שוברים, וכל אחד מהם מהווה זכייה ראויה.

בפרס הראשון: חופשה זוגית שבוע של חוויות מדהימות בטוסקנה, כולל רכב ומלון, זכה לקוח רשת דרך היין אברהם ברקת, ששמו עלה מאוחר יותר שוב בהגרלה; עובדה הבאה ללמד על מזל ענק.
אז קודם כל, מערכת "אכול ושאטו" מאחלת לאברהם ברקת ולזוגתו מזל טוב, ומפרגנת לו עת יעשה את דרכו עם בת הזוג למרגלות הרי האפנינים, ויתענג מיקבי האזור בפירנצה וסיינה בקורטונה, ארצו ואסיסי, והנוף הנפלא של קסטילון פיורנטינו.

בפרס השני, מקרר ל- 100 בקבוקי יין של חברת וינטק יבואן "יש מיין", זכה יצחק גור, שרק במקרה אני מכיר אותו אישית, ורק במקרה אני יודע שאיציק ורעייתו חובבי יין מושבעים שאך יום קודם סיימו להתקין בביתם מקרר "קטן" של 200 בקבוקים אותו רכשו לאחרונה. אז לאיציק: מה להגיד לך? עם כפל מזל וכפל מקום ליין אין להתווכח, והלוואי על כולנו.

גם זוכה נוסף במקום השני בשם דוד ברש יהנה מזכייה במקרר היין.

במקום השלישי, קורס ליין, זכו גרגורי כץ, ושוב ידידנו מהמקום הראשון אברהם ברקת שהמזל דבק בו. גם ג'סיקה רייס זכת במקום השלישי בקורס יין.

במקום הרביעי, ארוחת ערב זוגית במסעדה כולל יין, זכו כל אחד ובן/בת זוגו לחוד, יקי מואב, ארמונד אזולאי, שאול קידר, רפי שפס, שחף גלית, חגית קורן, בני נתיב, אודי ברקן, ולורי ליכטבלאו.

במקום החמישי, בקבוק מגנום יקב יתיר יער יתיר 2001, זכה אייל קניגסברג, בבקבוק מגנום יקב יתיר יער יתיר 2002 זכה סימון כוחנובר, בבקבוק יקבי כרמל הסדרה האזורית קברנה סוביניון גליל עליון מגנום זכו בוריס קריצמן, גולן ברוך, ולושי ענבר. בבקבוק יקבי בנימינה ספיישל רזרב קברנה סוביניון תלתן, או חושן, או אודם סירה, זכו עודד אורן ואמנון בן דוד. בבקבוק יקב רופינו מטוסקנה קיאנטי דוקאלה רזרבה, או לודולה נואבה וינו נובילה דה מונטפולצ'יאנו, או ליבאיו, זכו פרנס אדם ועמיר רגב.
בבקבוק יקב מרקס דה ריסקל, מרקס דה ריסקל ריוחה רזרבה, רואדה, טמפריניו 1860 זכו ויויאן תבורי ופדילה אביב. בבקבוק יקב רקנאטי רזרב מרלו 2003 מגנום זכו יצחק פרג וגיא גרי.
בבקבוק יקבי רקנאטי רזרב קברנה סוביניון מגנום זכו עזרא אברהם ואהוד מועלם. בבקבוק יקב טומאסי מוונטו, טומאסי רפאל וולפוליצ'לה, או טומאסי לה רוסה פינו גריג'יו, זכו יוסף מיכלסון, פרדיס, אלי גל, חלי ניסים, וזיסו גולדשטיין.

מערכת "אכול ושאטו" שולחת ברכות לזוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר