טופ סולושנס הטמיעה בזוגלובק את מערכת ActionBase לניהול תהליכים ארגוניים

המערכת משמשת לניהול ומעקב אחר מימוש תהליכים ארגוניים, חוזים, תכניות עבודה והחלטות מישיבות, ומאפשרת עבודה בסביבה הטבעית – אופיס 2007. המערכת תסייע לזוגלובק לנהל את תשלובת הענק המתפרשת על פני חמישה מפעלים, ולעקוב אחר מכלול הפעילויות של מערך ההפצה והשיווק

זוגלובק, הטמיעה את מערכתfor Office ActionBase לניהול תהליכים עסקיים. המערכת תומכת בניהול ומעקב אחרי סיכומי דיונים, משימות, החלטות, ומסייעת לארגונים לגשר על הפער שבין הגדרת יעדים והחלטות של הנהלת החברה לבין יישומם בפועל, תוך כדי העבודה היומיומית.

פעילותה של זוגלובק התרחבה במשך השנים, והיא הפכה מיצרנית המזוהה עם בשר כשר ונקניקים לאחת מחברות המזון המובילות בישראל, עם קשת רחבה של מוצרים, המתפרשים על תחומי הירקות, מוצרי טבע, פיצות ודברי מאפה קפואים.

אלי זוגלובק, מנכ"ל זוגלובק, אומר: "תשלובת זוגלובק עומדת בקדמת תעשיית המזון. המוצרים מיוצרים בחמישה מפעלים, ומנוהלים דרך שלושה מרכזים לוגיסטיים; מערך ההפצה משרת את רשתות השיווק והמרכולים וכן לקוחות מוסדיים. כחברה בסדרי הגודל שלנו, שפועלת בשוק תחרותי ומחויבת לאספקת מוצרי מזון איכותיים, נזקקנו למערכת שתאפשר מעקב אחר יישום והטמעת החלטות וניהול המשימות. ActionBase for Office הוטמעה בהצלחה בכל שדרת הניהול בזוגלובק. אנו שוקדים על הרחבת השימוש במערכת למשתמשים נוספים בארגון".

איציק אבוטבול, סמנכ"ל שיווק ומכירות ActionBase בטופ סולושנס, המייצגת את ActionBase בישראל, אומר: "מערכת ActionBaseתבטיח לחברת זוגלובק שקיפות מלאה ושליטה על כלל התהליכים שכרוכים בניהול תשלובת ענק. מערכת ActionBase מתאימה לארגונים שפועלים בשווקים תחרותיים וזקוקים לכלי ניהול מובנה ונוח למשתמש, שמאפשר לייעל את זרימת המידע. אחד היתרונות המרכזיים של ActionBase הוא האינטגרציה המלאה עם MS Office, המאפשרת להמשיך לעבוד בסביבת העבודה הטבעית של מיקרוסופט".

מערכת ActionBase מאפשרת להגדיר, לבצע ולעקוב אחר תהליכים ארגוניים שבדרך כלל מנוהלים באמצעות תכתובת דואר אלקטרוני, דוחות אקסל ומסמכים רבים וגורמים לעומס מידע, חוסר יעילות ולאי עמידה ברגולציות. מערכת ActionBase מאפשרת ליזום ולנהל במקום אחד את כל הפעולות הנובעות מתהליכים דינמיים המתרחשים בארגונים, ולייעל את שיתוף המידע בין כל הגורמים המעורבים בתהליך בארגון ומחוץ לו. המערכת מספקת למנהלים סטאטוס עדכני ושקיפות מלאה לתוך כל שלב בביצוע התהליכים הארגוניים, ולקבל החלטות בזמן אמת כאשר נדרשת התערבות אנושית במהלך העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר