טורטליני פורצ'יני עם ראשי אספרגוס ועלי בוק צ'וי

חומרים ל- 4 סועדים:בצק לטוטליני:· 180 גרם קמח לבן· 64 גרם קמח דורום· 60 גרם ביצים (בין ביצה לשתיים)· 20 גרם חלמונים· 10 גרם מלח· 10 גרם חומץ· 25 גרם שמן זית· 25 מ"ל מיםמילוי לטורטליני:· 180 גרם קמח· 110 גרם בצל קצוץ דק (עדיף בצל סגול)· 5 שיני· 50 גרם פטריות שמפיניון קצוצות· 220 גרם פטריות פורטובלו קצוצות· 20 גרם פטריות פורצ'יני, מושרות במים וקצוצות · 60 גרם חמאה· 8 גרם מלח· 50 מ"ל יין לבן· זר עירית קצוצה דקאופן ההכנה:· להכנת המילוי מאדים את הבצל עם החמאה והשום. אחרי 2-3 דקות מוסיפים את הפטריות. לאחר שכל הנוזלים התאדו מוסיפים את היין, וממתינים עד שרוב היין מצטמצם. מכבים את האש, ולאחר שהמילוי מצטנן מעט מוסיפים את העירית. · מכניסים את כל חומרי הבצק למעבד מזון על לקבלת בצק פירורי (כמו קוסקוס). מאחדים את הבצק באמצעות לישה, עוטפים בניילון נצמד ומניחים במקרר לשעה. · מרדדים את הבצק במכונת פסטה או במערוך לעלה בעובי של כחצי מילימטר. חותכים לריבועים של 3 על 3 ס"מ. מניחים מילוי עם כפית בפינה התחתונה של כל ריבוע, מרטיבים את הקצוות במים וסוגרים לצורת משולש. מחברים את שני קודקודי הבסיס ומהדקים (חשוב להדק את הבצק מסביב למילוי למניעת בועות אוויר).· מבשלים את הטורטליני במים רותחים כ- 3 דקות. בזמן שהטורטליני מתבשלים מכינים את הרוטב: מחממים במחבת 20 גרם חמאה. מוסיפים רצועות דקות של שורש פטרוזיליה עד לצריבה. מוסיפים מלח, פלפל ושום כתוש לפי הטעם. מוסיפים את המים בהם הושרו פטריות הפורצ'יני ומביאים לרתיחה. · מוסיפים 2-3 קוביות חמאה לעיבוי הרוטב, ואת ראשי האספרגוס.· מוסיפים את הטורטליני לרוטב ומבשלים ביחד כ- 2 דקות. מתקנים תיבול ומורידים מהאש.· מפזרים מעל המנה עלי בוק צ'וי ומגישים.

חומרים ל- 4 סועדים:
בצק לטוטליני:
· 180 גרם קמח לבן
· 64 גרם קמח דורום
· 60 גרם ביצים (בין ביצה לשתיים)
· 20 גרם חלמונים
· 10 גרם מלח
· 10 גרם חומץ
· 25 גרם שמן זית
· 25 מ"ל מים

מילוי לטורטליני:
· 180 גרם קמח
· 110 גרם בצל קצוץ דק (עדיף בצל סגול)
· 5 שיני
· 50 גרם פטריות שמפיניון קצוצות
· 220 גרם פטריות פורטובלו קצוצות
· 20 גרם פטריות פורצ'יני, מושרות במים וקצוצות
· 60 גרם חמאה
· 8 גרם מלח
· 50 מ"ל יין לבן
· זר עירית קצוצה דק

אופן ההכנה:
· להכנת המילוי מאדים את הבצל עם החמאה והשום. אחרי 2-3 דקות מוסיפים את הפטריות. לאחר שכל הנוזלים התאדו מוסיפים את היין, וממתינים עד שרוב היין מצטמצם. מכבים את האש, ולאחר שהמילוי מצטנן מעט מוסיפים את העירית.
· מכניסים את כל חומרי הבצק למעבד מזון על לקבלת בצק פירורי (כמו קוסקוס). מאחדים את הבצק באמצעות לישה, עוטפים בניילון נצמד ומניחים במקרר לשעה.
· מרדדים את הבצק במכונת פסטה או במערוך לעלה בעובי של כחצי מילימטר. חותכים לריבועים של 3 על 3 ס"מ. מניחים מילוי עם כפית בפינה התחתונה של כל ריבוע, מרטיבים את הקצוות במים וסוגרים לצורת משולש. מחברים את שני קודקודי הבסיס ומהדקים (חשוב להדק את הבצק מסביב למילוי למניעת בועות אוויר).
· מבשלים את הטורטליני במים רותחים כ- 3 דקות.
בזמן שהטורטליני מתבשלים מכינים את הרוטב: מחממים במחבת 20 גרם חמאה. מוסיפים רצועות דקות של שורש פטרוזיליה עד לצריבה. מוסיפים מלח, פלפל ושום כתוש לפי הטעם. מוסיפים את המים בהם הושרו פטריות הפורצ'יני ומביאים לרתיחה.
· מוסיפים 2-3 קוביות חמאה לעיבוי הרוטב, ואת ראשי האספרגוס.
· מוסיפים את הטורטליני לרוטב ומבשלים ביחד כ- 2 דקות. מתקנים תיבול ומורידים מהאש.
· מפזרים מעל המנה עלי בוק צ'וי ומגישים.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר