ט"ו בשבט מגיע – חג לאילנות ולקניות

ט"ו בשבט מגיע ועמו שלל מוצרים חדשים, מבצעים וסדנאות. ליקטנו עבורכם את המיטב

ט"ו בשבט הגיע.. חג לעוגיות
רשת "שמו קונדיטוריה" מציעה לחג את הפרשנות האישית של השף מיקי שמו, שחזר לנופי ילדותו בכרמל וחזר עם שק מלא ברעיונות לעוגות שמרים ועוגיות מתוקות:
צנימי פירות יבשים ועוגיות פריכות – 28-32 ₪ למארז של 300 גרם; עוגיות פלורנטין על בסיס פירות יבשים וקרמל – 32 ₪ למארז של 300 גרם; עוגת אינגליש קייק על בסיס פירות יבשים בטעם עשיר של פעם – 32 ₪ לעוגה; מבחר טארטים מעוצבים מבצק חמאה פריך עם קרם שקדים, המעוטרים בתאנים, אגסים, תותים ושזיפים – בין 49-59 ₪; טארט פירות העונה בשילוב קרם פטיסייר (טארטים עגולים ומאורכים) – בין 49-85 ₪; מבחר עוגיות ופאים על בסיס אגוזים כגון פאי פקאן קראנצ'י – 49 ₪, עוגיות פילו אגוזים ועוגיות פקאן – 28 ₪ למארז של 300 גרם.
 www.shemo.co.il

טעמים חדשים ברשת Bravissimo 
ברויסימו מציגה לכבוד ט"ו בשבט 2 טעמים חדשים:
גלידת "שקדייה" – גלידת שמנת נימוחה בתוספת ליקר אמרטו שקדים, שקדים טחונים ונגיעות קרם כרמל – רק 8 אחוזי שומן.
גלידת "עוגת פירות יבשים אנגלית" – גלידת שמנת בטעם עוגת פירות יבשים אנגלית, בתוספת קליפות הדרים מסוכרות – רק 8 אחוזי שומן.
בנוסף, מציעים ב- Bravissimo את קולקציית גלידות חורף החדשה: וניל עוגיות, דובדבן, מקופלת, פנה קוטה, שוקולד עשיר, מסטיק, טירמיסו, שוקולד ויסקי, וזאת בנוסף ללמעלה מ- 100 טעמים נוספים.
Bravissimo מונה 8 סניפים ברחבי הארץ: תל מונד, חדרה, הוד השרון, ראשון לציון, כפר סבא, רמת גן ו- 2 סניפים בתל אביב: ברח' הארבעה 4 בתל אביב וברח' לילינבלום.

מוצרים אישיים ארוזים ב- re:bar
רשת re:bar מציגה אגוזים טבעיים ופירות יבשים באריזות אישיות:
Mix אגוזים המכיל אגוזי קליפורניה, פקאן טבעי, קשיו, שקדים ואגוזי ברזיל
Mix פירות המכיל צימוקים בהירים וכהים, חמוציצילום: רונן מנגןות ודובדבן
המוצרים טבעיים, ללא מלח, לא קלויים, לא מטוגנים ולא מסוכרים וללא תוספות של חומרי טעם וריח. הם ארוזים בצורה היגיינית ומאפשרים נשנוש מבוקר.
בנוסף, רשת
re:bar מציעה מגוון משקאות ומעדני יוגורט במבחר תוספות של פירות יבשים כגון: אגוזים, שקדים, חמוציות, תמרים, פיסטוקים, תאנים, צימוקים ועוד.
מחיר מארז
MIX פירות יבשים: 6.90 ₪ או 5.90 ₪ כתוספת למשקה.
להשיג בכל סניפי רשת re:bar
ברחבי הארץ

ט"ו בשבט מתוק ביד מרדכי
לקראת ט"ו בשבט, יד מרדכי מרחיבה את סדרת מעדני 100% פרי עם שני טעמים חדשים: מעדן תפוז 100% פרי ומעדן פטל 100% פרי.
סדרת מעדני הפרי של יד מרדכי מבוססת על פרי טבעי המבושל ללא תוספת של סוכר, באופן המביא לידי ביטוי את הטעמים המקוריים של הפרי. מעדני הפרי מכילים חומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים או תמציות, ללא תוספת סוכר, ללא כולסטרול וללא צבע מאכל ועם 0% שומן.
מחיר מומלץ לצרכן: 16.81 ₪ ל– 250 גר'. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.


ארוחת ט"ו בשבט באילן'ס
רשת בתי הקפה אילן'ס מציעה ארוחה מיוחדת לרגל ט"ו בשבט, הכוללת עוגת פירות, וחליטת פירות או סיידר, במחיר 29.90 ₪. הארוחה תוגש בשבוע ט"ו בשבט בלבד בין התאריכים 24-31/1/10 בכל סניפי אילן'ס.

ט"ו בשבט ברולדין
לרגל חג ט"ו בשבט רולדין מציגה מוצרי גורמה המשלבים פירות יבשים:
פאי פירות יבשים –
מבצק חמאה פריך עם שכבה דקה של קרם שקדים ביתי ומעל מגוון אגוזים ופירות יבשים מקורמלים ומצופים בדבש: חמוציות, משמשים, תאנים, פיסטוק, שקדים, פקאנים אגוזי מלך ואגוזי לוז. מחיר: 49 ₪.
סהרוני פירות יבשים – עוגיות העשויות מבצק מרציפן בטעם תפוז ממולאות בפרות יבשים בטופי קרמל: שקדים, אגוזי מלך, פפאיה, ממשמשים, תאנים וצימוקים. מחיר: 7 ₪ ל -100 גר'.
לבירור הסניף הקרוב לביתך: טל. 8999927 – 09, www.roladin.co.il

גלידות בטעמי החג – אלדו דקונסיליו
רשת הגלידות "אלדו דקונסיליו" מציגה טעמים חדשים לקראת חג ט"ו בשבט: בננה בשילוב שבבי בננה יבשה ואגוזים, תאנה טרייה בשלה ומתוקה, קוקוס טרי וחרוב. מחיר: כדור אחד ב- 13 ₪, 2 כדורים ב- 18 ₪.
אלדו דקונסיליו, רח' יפת 6 יפו

פירות יבשים במארזים ובמגשיות חגיגיות מבית מיה
חברת 'מיה' מוצרי מזון, יוצאת לקראת ט"ו בשבט עם סדרה מורחבת של פירות יבשים, במארזי פלסטיק ומגשיות. בסדרת מארזי הפלסטיק: צימוקים שחורים, צימוקים לבנים, שזיפים, משמש, תמרים, פפאיה, אננס, תפוחי עץ, תאנים מיובשות, בננה צ'יפס, וכן סדרת 'לדר' בטעמי אננס, משמש, בננה ופפאיה. סדרת המגשיות, כוללת מלבד טעמים אלה גם מלון מיובש ותמר מג'הול. מחירים: בין 7-12 ₪.

מאפים לחג בליליות BAKERY
ליליות BAKERY, בית קפה ומאפייה בוטיק, מציג את הגרסה החגיגית שלו לט"ו בשבט 2010, עם טארט אגוזים וטופי, לחם דבלות, עוגיות ביסקוטי פריכות בשילוב פירות יבשים ועוד. המחירים נעים בין 10 ש"ח לאצבע בודדת של טארט אגוזים וטופי ל- 70 ש"ח לעוגה שלמה.
ליליות BAKERY, רח' ויצמן 4, תל אביב, טל. 03-6965658

מבשלים ושותלים
לכבוד ט"ו בשבט תקיים 4chef סדנת אפייה של מאפים ולחמים בסימן החג. השף קונדיטור חני לשם תלמד להכין מגוון של לחמים מיוחדים ומאפים עשירים בפירות יבשים להעשרת שולחן חג הט"ו בשבט, ביניהם לחם כפרי עם שיבולת שועל, אגוזים וחמוציות, כיכרות לחם גורגונזולה דולצ'ה ודבלים, לחמניות חלב עם צימוקים שיכורים ברום, פוקאצ'ה קלאסית עם צימוקי זיתים, פוקאצ'ה פסטו נענע ואנטיפסטי וחלה עם צמוקי אוכמניות ועשבי תבלין.
הסדנה תתקיים ב- 29/1/010, יום שישי, בשעה 10:00. מחיר למשתתף 240 ש"ח.
4chef – מרכז הסדנאות, טל. 03-5611803, www.4chef.co.il

מגש חד פעמי בצבע כסף
כיצד נגיש את הפירות היבשים? חברת מיטב, המתמחה בייצור, שיווק והפצה של מוצרי ניילון ואריזות למזון, מציעה לט"ו בשבט מגש חד פעמי בצבע כסף, בעיצוב יוקרתי ונוח להגשה, של חברת Sabert הבינלאומית.
המגש בקוטר 30 ס"מ ומחולק ל- 6 תאים למגוון סוגי הפירות היבשים.
מחיר לצרכן : אריזת 5 יח' – 43 ₪. מגש בודד – 11 ₪.
להשיג בחנויות המפעל: תל אביב – רח' סלמה 160, בני ברק – רח' אברבנאל 63, אזור – רח' המצודה 23

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר