טחינה – יש בה הרבה

טיפים להכנת טחינה
· כדאי לתת לילדים להכין טחינה. כך יגדל הסיכוי שהם יאכלו את מה שהכינו. תהליך ההכנה של טחינה הנו קצר במיוחד וההצלחה מובטחת.
· טחינה אפשר למרוח בכריך לבית הספר. היא תשמור על טעמה וגם על רכיביה התזונתיים.
· טחינה אפשר להוסיף בתוך דייסת קוואקר, סלט או תבשיל, אבל תמיד מומלץ להוסיף אותה רק לאחר גמר החימום, כדי לשמור על הרכיבים התזונתיים שיש בטחינה.
· טחינה חשובה במיוחד בשני העשורים הראשונים לחיים, בגלל בניית העצם.
· טחינה חשובה במיוחד בהיריון או בהנקה, בזכות תכולת הסידן והמגנזיום הגבוהה שיש בה.
· טחינה מומלצת מאוד בתקופה של החלמה משבר, בגלל הריכוז הגבוה של הסידן והמגנזיום.
· לספורטאים שבינינו, בגמר האימון כדאי לאכול חלבה העשויה משומשום, כמו הטחינה – אנרגיה זמינה החשובה אחרי האימון, וגם עשירה בסידן, במגנזיום ובברזל החשובים מאוד לספורטאי.

הידעתם ש:
· כמות המגנזיום באדמה הולכת ומתדלדלת בגלל גידול יתר על אותו השטח. בטחינה ובחלבה בארכה יש כמות גבוהה של מגנזיום, דבר המעיד על איכות האדמה בה השומשום גדל.
· סידן ומגנזיום הם מינראלים הבולטים בהיעדרם בתפריט הישראלי. טחינה וחלבה עשירים בסידן ומגנזיום ממקור טבעי.
· מקור טבעי של רכיבי תזונה יכיל מכלול עשיר של רכיבים בדומה לטחינה, זאת לעומת תמציות ותוספות מלאכותיות.


הכתבה נכתבה לרגל צאתה של טחינה בארכה לשוק, ונכונה לסוגי טחינה נוספים.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה