טיב טעם בקמפיין מאבק בכפייה דתית

סניף רמת החייל מהווה את אחד מסניפי הדגל של הרשת ומשרת אלפי לקוחות המגיעים מהסביבה הקרובה והרחוקה. צילום אסף לוי
הרשת אומרת כי תשקיע 800 אלף ₪ בקמפיין הקורא לחתימה על עצומה נגד סגירת הסניף ברמת החייל בשבתות ובחגים. סלוגן הקמפיין "זה כולה סופרמרקט" תומך בחופש הבחירה של הפרט בישראל

 כתוצאה משינוי הסטטוס קוו ועדכון חוקי עזר של עיריית ת"א-יפו, סניף טיב טעם ברמת החייל המשרת עשרות אלפי לקוחות, מאות עובדים וספקים, עומד בפני סכנת סגירה ממשית בשבתות ובחגים. רשת טיב טעם ממשיכה לבסס את מעמדה כרשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם, וממשיכה לעודד את אזרחי ישראל לחופש הבחירה – כולל החופש לבחור ולנהוג כרצוננו גם בסופי שבוע ובחגים.

בחמישי 12.9.19 מעלה רשת טיב טעם קמפיין המבטא את המאבק בכפייה הדתית, ותומך בבחירה חופשית כתגובה לשיח הציבורי בסוגיית השבת. לפי הרשת, הקמפיין יעודד את כלל הציבור, על כל מרכיבי החברה הישראלית, ליהנות מחופש הבחירה ולחיות את חייו על פי אמונותיו – ללא הבדל דת, גזע ומין. הקמפיין שהסלוגן שלו הוא "זה כולה סופרמרקט", עולה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ויכלול דיגיטל ופעילות ברשתות החברתיות, בתקציב מוערך של  800,000 ₪ .

זה לא נעים לראות סניף סגור. צילום אסף לוי
זה לא נעים לראות סניף סגור. צילום אסף לוי

חגי שלום, בעלים ומנכ"ל רשת טיב טעם, אומר: "סניף רמת החייל מהווה את אחד מסניפי הדגל של הרשת, ומשרת אלפי לקוחות המגיעים מהסביבה הקרובה והרחוקה. במהלך סופי השבוע ובחגים מעסיק הסניף ומפרנס עשרות רבות של עובדים, הנהנים מהשכר המשופר כקבוע בחוק. מטרת הקמפיין היא ליידע את הציבור ולעורר את השיח בנושא, בתקווה לשמור על החופש של כל אחד מאתנו לבחור את הדרך בה הוא רוצה לחיות".

חגי שלום מוסיף: "כרשת המאמינה ומובילה בנושא, לא כקוריוז אלא כ"אני מאמין" אמיתי, טיב טעם מבינה כי עליה להיאבק בכפייה ולרתום את הציבור למען החופש של כולנו, מתוך הבנה שכיום מדובר בסגירת סניף בסופי שבוע, אך מחר זה עלול להיות איסור נסיעה, כפיית כשרות, או הפרדה מגדרית. הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין נולד מתוך ההבנה שלרבים מאתנו קל להתייחס לסגירת הסניף בביטול, משום שמדובר ב"כולה סופרמרקט", אך בסופו של יום חזית המאבק רחבה ומשמעותית הרבה יותר. מה שנדמה לנו שמתחיל בפגיעה נקודתית וזניחה ומשפיעה על מתי מעט, עלול להסתיים בשלילת חופש הפרט ופגיעה בזכויות הבסיסיות של כל אחת ואחד מאתנו בכל תחומי החיים".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר