טיב טעם בקמפיין פסח 2019: טיב טעם החופש לבחור!

הקמפיין נועד להעלות את המודעות ליהנות מחופש הבחירה של כל אחד לחיות את חייו על פי אמונותיו. צילום אורן אביבי
טיב טעם מבססת את היותה רשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם וככזו היא מבקשת לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל את חופש הבחירה

רשת טיב יוצאת בקמפיין פסח תחת הסלוגן: חג חירות שמח – טיב טעם החופש לבחור! במסגרת הקמפיין הרשת תציע מבצעים והטבות לשולחן החג. הקמפיין עולה  ב- 17.4.19 בערוצי הטלוויזיה קשת 12, רשת 13 ובדיגיטל, בתקציב מדווח של מיליון ₪ ובאמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין מציג ארוחת חג של משפחה ישראלית מגוונת הכוללת זוג מקהילת הלהט"ב – אוהד נורי ורועי אמויאל, בני זוג בחיים האמיתיים שמגדלים יחד את בנם ובתם שהביאו לעולם לאחר הליך פונדקאות. בקמפיין ניתן לראות במהלך הארוחה את סב המשפחה (השחקן אבי פניני) מתעצבן על הזוג’ אבל מיד מבינים שזה לא מגיע מהסיבות שהייתם מצפים.

אוהד נורי ורועי אמויאל. צילום אורן אביבי
אוהד נורי ורועי אמויאל. צילום אורן אביבי

יוסי שלו’, סמנכ"ל הסחר והשיווק ברשת טיב טעם, אומר: "כרשת המציעה מגוון מוצרי מזון איכותיים מהארץ והעולם. ושהמסר העיקרי שלה הוא "החופש לבחור", זאת הזדמנות מצוינת להזמין את עם ישראל לחגוג יחד עם המשפחה את חג הפסח (חג החירות) ברוח הליברליות וללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר. הקמפיין נועד להעלות את המודעות ליהנות מחופש הבחירה של כל אחד לחיות את חייו על פי אמונותיו, וליהנות גם מחופש הבחירה הקולינרי".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר