טיב טעם חנכה את סניף הדגל שלה ברמת החי"ל בתל אביב

סניף רמת החי"ל תוכנן כך שיתמוך באסטרטגיה השיווקית החדשה של רשת טיב טעם, שמטרתה שינוי תפיסת המחיר ואופי השימוש הצרכני ברשת בקרב לקוחות קיימים וחדשים, במטרה להעביר את קהל הלקוחות לקנייה שבועית

קבוצת טיב טעם חנכה את סניף הדגל הראשון של הרשת בתל אביב. הסניף החדש נבנה בשכונת רמת החי"ל, והוא מתפרס על פני שטח כולל של כ– 5,000 מ"ר.
עד כה פעלה טיב טעם בתל אביב רק באמצעות סניפי in the city, וזהו סניף מלא בדומה לסניפי הרשת בראשון לציון, נתניה, אשדוד, חיפה אשקלון ובאר שבע.
"טיב טעם רמת החי"ל" הוא הסניף ה– 33 במספר של הרשת. צמוד לסניף מתחם חנייה מקורה וממוזג הכולל כ– 400 מקומות, הבנוי בשיטה אירופאית חדישה שמביאה את הלקוח לפתח החנות ובחזרה למכונית באמצעות מסועים חשמליים.

סניף רמת החי"ל תוכנן כך שיתמוך באסטרטגיה השיווקית החדשה של רשת טיב טעם, שמטרתה שינוי תפיסת המחיר ואופי השימוש הצרכני ברשת בקרב לקוחות קיימים וחדשים, במטרה להעביר את קהל הלקוחות לקנייה שבועית.
במסגרת זו הורחבה באופן משמעותי מחלקת הסופרמרקט בסניף, המציעה לצד המוצרים ומותגי המזון המאפיינים את כל סניפי הרשת, גם מבחר ומגוון מורחב של מוצרים המאפשרים הרכבת סל קניה שבועי במחיר אטרקטיבי, לדברי הרשת.

דן איתמר, מנכ"ל טיב טעם רשתות, אמר: "טיב טעם רמת החי"ל נבנה במטרה מוצהרת להעביר את קהל הלקוחות שלנו לשימוש בסניף לקניה המשפחתית השבועית, הן מבחינת המחירים האטרקטיביים, הן מבחינת מגוון המוצרים והן מבחינת הנוחות וחווית הקנייה המשודרגת. נוחות השימוש בסניף רמת החי"ל באה לידי ביטוי בין היתר במיקומו המרכזי המשפיע על הזמינות והנגישות לסניף, במתחם החנייה המתקדם המציע מאות מקומות חניה, ב– 20 הקופות המשוכללות, ובשעות הפתיחה הרחבות מאוד לאורך כל ימות השבוע, כולל בשישי-שבת, על מנת לתת מענה לציבור אשר מעדיף לעשות את הקניות השבועיות בשעות ערב מאוחרות או דווקא בסוף השבוע".

עוד מציינים ברשת את המיקום המרכזי של הסניף הנותן מענה לאוכלוסיית צפון תל אביב והסביבה משכונת בבלי צפונה, דרך אפקה ורמה"ש. הסניף ממוקם במרכז ההיי-טק של תל אביב אשר מגיעים אליו מדי יום למעלה מ – 10,000 עובדים.

לצד מגוון מוצרי המזון ומותגי המזון של הרשת מהארץ והעולם, תפעל בסניף מעדניה המתפרסת על פני שטח של כ- 200 מ"ר, ובה גם דוכן לממכר דגי ים טריים המיובאים מחו"ל על פי בקשת הלקוח בהזמנה אישית מראש; בר שייקים טבעיים שמוכנים על המקום; מחלקת יינות ואלכוהול המתפרסת על שטח של כ- 130 מ"ר ומציעה מאות סוגי יין, בירה ושתייה חריפה מהארץ והעולם; חוות תבלינים וצמחי מרפא הפועלת בפורמט של חנות בתוך חנות ומציעה עשרות סוגי תבלינים, צמחי מרפא, חליטות ופירות יבשים.
בנוסף יציע הסניף מוצרי Non-Food, כולל מוצרים משלימים למטבח באמצעות המותג "DM" מבית דומו אשר יימכר בקונספט של חנות בתוך חנות המתפרסת על פני שטח של כ– 170 מ"ר.

טיב טעם רמת החי"ל בנוי כלופט גדול המעוצב באווירה אורבנית – קוסמופוליטית. הסניף מחולק למחלקות המעוצבות כחללים גבוהים המעוטרים בתקרות SKY LIGHT המעבירות תחושת חוץ ופנים. רצפת הסניף משלבת בין משטחי עץ ורצפת בטון תעשייתי המשתלבת בעיצוב הפנים המציג אלמנטים מנוגדים של חדש וישן, תעשייתי ונקי, אורבני וביתי. הכל כאמור, בלופט אחד ענקי.
שדירת הירקות הטריים הממוקמת בכניסה לסניף מושפעת בעיצוב משוק הבוקריה בברצלונה, במטרה לייצר אווירה של שוק אירופאי אותנטי וססגוני. מאפיית La Farina לוקחת את המבקרים במעבר חד מהמודרני אל הפרובינציאלי במעין "איטליה קטנה".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר