טיב טעם פותחת סניף חדש במרינה של הרצליה

זה יהיה הסניף ה-21 של הרשת. בהקמת הסניף הושקעו כ-15 מיליון שקל שיצרו סופרמרקט בשטח 2000 מ"ר הממוקם בקומה השנייה של קניון ארנה, וקירות הזכוכית הפנורמיות שלו צופות אל הטיילת ואל מעגני הסירות הציוריות שבמרינה

טיב טעם תפתח ביום שלישי, 4 ביולי, סניף חדש במרינה של הרצליה, בקניון "ארנה".
זה יהיה הסניף ה-21 של הרשת. בהקמת הסניף הושקעו כ-15 מיליון ₪ שיצרו סופרמרקט בשטח 2000 מ"ר הממוקם בקומה השנייה של קניון ארנה, וקירות הזכוכית הפנורמיות שלו צופות אל הטיילת ואל מעגני הסירות הציוריות שבמרינה.

בנוסף לסניף השקיעה הנהלת קניון ארנה באזורי הכניסות ל"טיב טעם". מלבד עיצוב קפדני של לובי בכניסת הקניון, הותקן לנוחות הלקוחות גם דרגנוע חיצוני המוביל מהטיילת הקומה השניה, ובנוסף נבנו מסועים שיאפשרו עלייה וירידה מהחניון עם עגלות קניות.

עוד השקעה היא בהקמתה של מסעדת "אושי אושי" ("טעים טעים" ביפנית) – מסעדה גדולה ומעוצבת שתפעל לצד הסניף ותכיל כ- 150 מקומות ישיבה ועוד 50 מקומות על הבר. לקוחות "טיב טעם" יוכלו לרכוש את מנותיה גם בדוכן ה"טייק-אווי" שבסניף.

הסניף החדש, שיעסיק במשמרות כ-100 עובדים, יפעל בכל ימי השבוע (364 ימים בשנה). שעות הפתיחה: בימים א'-ה' מהשעה 10:00בבוקר ועד 22:00 בלילה, בימי שישי הסניף יעבוד מהשעה 8:00 בבוקר ועד 20:00 בערב, ובימי שבת מהשעה 9:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה.
סניף "טיב טעם על הים" בקניון ארנה הוא סניף רשת השיווק היחידה באזור הרצליה והסביבה שפתוחה בשבתות.

כל מחלקה בסניף עוצבה באווירה ייחודית, ועל פי מיטב המסורת של "טיב טעם" ניתן למצוא בסניף החדש מגוון מוצרים טריים, קפואים, יבשים ומוצרי גורמה מיוחדים מכל מקום בעולם.
ברחבי הסניף פזורים "איים" של מעדניות גבינות, נקניקים, דגים, פירות ים ובשרים. במרכז הסניף ממוקם חדר יין מרווח לייננים ולמביני עניין. במחלקת הירקות והפירות תוצרת חקלאית בעגלות תצוגה הצופות אל הים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר