טיולי שלכת בצפון

שני טיולי שלכת בצפון, בסוף השבוע של ה- 14 – 15 בנובמבר, 2008

שני טיולי שלכת בצפון, בסוף השבוע של ה- 14 – 15 בנובמבר.

מטולה
במטעי הפרי הנשירים באזור מטולה, עונת השלכת בעיצומה. עצי האגס, השזיף, הנקטרינה, האפרסק והתפוח, נמצאים בשיאה של עונת השלכת הצובעת את המטעים בצבעי הצהוב, כתום, חום ואדום. בבית שלום במטולה מציעים ארוחת בוקר וסיורי שלכת בימי שישי לשומרי שבת ובשבת בבוקר.
ארוחת הבוקר מוגשת במסעדה החלבית של בית שלום במבנה עתיק בן 120 שנים שנבנה על ידי סבתו וסבו של חיים הוד-פיין, הבעלים של בית שלום. ארוחת הבוקר כוללת שמונה סוגי גבינות טריות שמכין חיימק'ה החקלאי, מחליבה טרייה של הבוקר: לבנה, גבינת שמנת, גבינה עם קצח, גבינה עם נענע, גבינה עם זעתר, שום, שמיר ועוד. מוגשות גם ריבות ביתיות: ריבת תאנים (מעץ בן 100 שנה המניב עדיין תאנים) וריבת שזיפים. בנוסף, מוגשים זיתים, לחמים, דגים, ביצים, יוגורט סמיך וטרי וגם הקפה המוגש בבוקר עשוי מחלב טרי.
בבית שלום גם יחידות אירוח זוגיות המשקיפות אל החרמון, גינה מלאה ברקפות והרבה שלווה.
הסיור הציורי במטולה מתחיל ברחוב הראשי, הבתים והחצרות הישנות ומטעי הפרי הנמצאים בשלכת. הסיורים המודרכים יתקיימו בשישי ושבת בבוקר. מחיר -80 ₪ לאדם לארוחת בוקר+סיור. ללנים בבית שלום הסיור בחינם. חובה לתאם מראש.
בית שלום מטולה – 057-7707845 אתר – http://beitshalom.co.il/

מרום גולן
תופעת השלכת הייחודית בעצים הצומחים רק באזור צפון הגולן, חושפת צבעים מרהיבים. צבעי הזהוב והאדום המקשטים את האזור, צובעים את גווני היומיום והתקופה שבדרך כלל רק מבשרת את בוא החורף הופכת בעלת ערך מוסף ולחלק בלתי נפרד מנופי הגולן: עץ עשן, שזיף פיסרדי, גפנית, ברבריס, ערמון (רק בצפון רמת הגולן צומחים עצי ערמונים), אדר הסוכר, מילה פנסלבינית, אלון אמריקאי (אדום) ועוד.
סיורים מודרכים לכל המשפחה מתקיימים מידי שבת, החל מהשעה 11:00, משך הסיור כשעה – מחיר 15 ₪ לאדם. ללנים בחדרי האירוח במרום גולן, ללא תשלום
יש לתאם מראש

עוד במרום גולן: רכיבה על סוסים, טיול טרקטורונים וטומקאר ,פינת חי לליטוף והאכלת חיות בר, סדנת פיסול בברזל, בית הקפה קופי ענן על הר בנטל, תצפית לסוריה ומסעדה חלבית המגישה מרקים ומאפים.

לפרטים והזמנות, תיירות מרום גולן – 6960267- 04
אתר האינטרנט: www.meromgolantourism.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר