טיול פו הדב באגם חי יראון

זחילה במאורתו של ארנב, חיפוש אחר הדבש שהשאיר פו, עץ המשאלות, ושלל הפתעות ביער של פו

אגם חי יראון עורך טיול בעקבות פו הדב אל נחל יראון התואם למבנה היער בו מתגורר פו הדב, הלוא הוא יער אשדאון, בו חיים כריסטופר רובין, פו הדב, חזרזיר, ארנב, איה החמור, ינשוף, קנגה ורו.

בתחילת הטיול עורכים היכרות עם מפת יער 100 העצים, רואים את הבית של ינשוף, על פי סימני דרך שיושבי היער השאירו הולכים אל המאורה של ארנב וזוחלים בה. יורדים לבית של קנגה ורו, חוצים את הנחל, עוברים לצד עצי תאנה וחרוב עתיקים בני למעלה ממאה שנים, עולים עד לבית של פו הדב, מחפשים דבש שפו השאיר עבור המטיילים, מבקרים בביתו של חזרזיר, צופים אל מקומו של אייה החמור, ומסיימים את הטיול בעץ המשאלות העתיק ומבקשים משאלה עבור אדם אחר. בכל אחת מנקודת העצירה מקריאים חלק בסיפור פו הדב. מזכרת לכל ילד בסיום המסלול.

הילדים נחשפים לכך שבעלי החיים, כמו בני האדם, מגרעות אשר לרוב גוררות אותם לבעיות וצרות. אך החשוב מכל, כל חיה יודעת כי אם תיקלע לצרה, קושי או סכנה – יש על מי לסמוך. כל חבר יכול לעזור ולתת יד בדרך המיוחדת לו. כל החיות אינן מאיימות זו על זו, כולן צמחוניות וחיות בהרמוניה זו עם זו.

החיות ביער מקיימות מערכת יחסים מגוונת ומיוחדת, המעמידה אותם פעמים בצרות ופעמים בשמחות. זהו מעין עולם קטן. כל חיה היא בעלת אופי המייחד אותה, לכל אחד פנטזיה משלו אך גם דפוסי התנהגות קבועים. הטיול משלב קטעי קריאה מתוך סיפורי פו הדב של א.א מילן ומתאים לכל המשפחה, ההורים נזכרים בסיפור דרך הילדים שחווים אותו.

מסלול הטיול מעגלי ומותאם למשפחות עם ילדים עד גיל 8 ונמשך שעה וחצי עד שעתיים. יוצא בתיאום מראש בכל שבת ובכל יום במהלך החופש הגדול ב- 10:00 בבוקר וב- 13:30 (שעות היציאה גמישות לפי דרישת הקבוצה).
מחיר: 20 ₪ ליחיד מעל גיל שנה. מינימום 15 איש בקבוצה.
חשוב להצטייד בכובע, נעלי הליכה ומים, מומלץ לערוך לילדים הכרות עם הסיפור של פו הדב, עוד לפני הטיול. אין להביא לטיול דברי מאכל וממתקים מחשש לבריאות יושבי היער.


פרטים והזמנות באגם חי בקיבוץ יראון:
טל. 04-6868304
www.yiron-tour.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר