טיילור מייד: קוקטיילים ואוכל לפי מידה

בעלי המקום השכילו להשתמש בחצר הקדמית של המבנה כדי ליצור מקומות ישיבה, חלקם שולחנות עם כסאות א-לה-מסעדה. זה מאפשר למי שרוצה ליהנות משיחה ולא רק מאוכל ושתייה, לקבל את מבוקשו. מי שחייב את אווירת הפאב עתירת הדציבלים, יכול לשבת בתוך המבנה

שנתיים חלפו מאז נפתח הטיילור מייד – Tailor Made, בר קוקטיילים תל אביבי השוכן במקום בו פעל בעבר הרחוק הפרוון הידוע סטפן בראון. ללא קשר לחגיגות שיתרחשו בקרוב, השיקו כאן תפריט חדש: השף בני אזולאי יצר שורה של מנות ליווי לאלכוהול ואילו המיקסולוג דניאל ויינשטיין יצר תפריט קוקטיילים חדש.

אך לפני שנגיע לסוגיית התפריטים, כמה מילים על המיקום עצמו. בעלי המקום השכילו להשתמש בחצר הקדמית של המבנה כדי ליצור מקומות ישיבה, חלקם שולחנות עם כסאות א-לה-מסעדה. זה מאפשר למי שרוצה ליהנות משיחה ולא רק מאוכל ושתייה, לקבל את מבוקשו. מי שחייב את אווירת הפאב עתירת הדציבלים, יכול לשבת בתוך המבנה.

אז מה חדש כאן? מנות מקטגוריית "משהו בקטנה" כוללות סיגרים עשויים בעבודת יד במילוי כבד קצוץ (39 שקלים), שהיו גרסה מעודכנת ומוצלחת לסיגרים הקלאסיים, בעיקר בגלל כמות יפה של כבד. מי שרוצה "ירקות מהשדה", יכול לבחור בבייבי כרובית. זה אומר חצי כרובית שנאפתה בתנור ומוגשת עם פרמז'ן (34 שקלים). אין כאן חידוש אבל היא עשויה היטב – באמצע הדרך בין רכה לפריכה עם פרמז'ן מוצלח שמוסיף לעושר הטעמים.

מנת הפיש אנד צ'יפס מגיעה מ"רשתו של הדייג" (39 שקלים). לשולחן מגיעה צלחת מרשימה ועליה שני קונוסים – האחד מכיל צ'יפס דק, לא מלהיב אך מספק את בלוטות החשק למטוגן. בקונוס שני יש חתיכות דג שצופו בבלילה אוורירית וטוגנו בשמן עמוק. התוצאה נעה בין דג לבין סופגנייה – אידיאלי לחובבי גלוטן שרוצים גם דג.

מי שזקוק למנה "מהמנגל", יכול לבחור בנתחיי שייטל צרובים (44 שקלים). זו מנה לא גדולה ביחס למחיר שלה, הכוללת נתחים צרובים לרמת המדיום, עם אורוגולה ופלפלים קלויים טעימים מאוד. יש לציין כי לבשר היה טעם חזק שלא כל כך אהבנו, אך בשילוב כל הרכיבים ביחד המנה הפכה למוצלחת יותר.

כל אלו הולכים היטב עם אלכוהול, כמובן. אנחנו אהבנו מאוד את ה- Mai pie, קוקטייל סמי קאריבי המכיל רום לבן וכהה, ברנדי משמש, חלב קוקוס, מיץ אננס, סירופ שקדים ואנגוסטורה ביטרס (47/91 שקלים). דומה לו בטעם האננסי הוא ה- Pineapple express, המכיל קורווזיה, קוואנטרו, אורז'ייה לימון ומיץ אננס (49/96 שקלים). יש גם קוקטיילים מיוחדים שלא נמצאים בתפריט – אל תהססו ותנסו את זה המכיל מרווה, אם הוא עדיין יהיה כשתגיעו לשם. לא הצלחנו לזכור את השם או את המחיר שלו, אבל שילוב הרכיבים יצר את אחד הקוקטיילים המיוחדים ששתינו לאחרונה.

עוד נקודת זכות לטובת המקום הוא תפריט הקינוחים. לא גדול אך שתיים מהמנות שבו מוצעות בגרסה גדולה, המתאימה לשלושה-ארבעה אנשים שזקוקים למנה מתוקה. אחת מהן, לשמחתנו, מגיעה גם בגודל רגיל, כזה שיכול להתאים גם לשניים. הכוונה היא למוס שוקולד ביתי המגיע עם חתיכות מרנג, פקאן ואגוזי מלך (42/129 שקלים). המוס מצוין. השילוב עם המרנג מוצלח גם בגלל הטעמים, אבל בעיקר בגלל המרקמים השונים, ויחד עם האגוזים מקבלים מנה מצוינת.

ביחס למצופה מבר, מקבלים כאן תפריט אוכל מושקע שיכול לספק גם את מי שחובב אוכל אך לא אוהב אלכוהול. יחד עם תפריט אלכוהולי רחב ומגוון בשילוב אזורי הישיבה השונים, מציע הטיילור מייד חוויה מוצלחת שמעטים מצליחים ליצור.

Tailor Made – בר מסעדה
רח' אלנבי 99 תל אביב
טל. 03-5033387

א'-שבת מ-19:00 עד אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר