טיילתם במקסיקו וצילמתם: בואו להציג ב"בוריטוס"

לכבוד יום העצמאות המקסיקני, נערכת ב"בוריטוס" תערוכת צילומים (חובבים ומקצוענים). מטיילים שתיעדו נופים, אנשים או כל צילום שניראה מיוחד, שחור-לבן או צבעוני, דיגיטלי או מודפס בכל גודל סביר לתצוגה, יכולים להציג את עבודותיהם במסעדת "בוריטוס" המקסיקנית

לכבוד יום העצמאות המקסיקני, נערכת ב"בוריטוס" תערוכת צילומים (חובבים ומקצוענים). מטיילים שתיעדו נופים, אנשים או כל צילום שניראה מיוחד, שחור-לבן או צבעוני, דיגיטלי או מודפס בכל גודל סביר לתצוגה, יכולים להציג את עבודותיהם במסעדת "בוריטוס" המקסיקנית.

לאחר מיון ראשוני תוצגנה התמונות במסעדה, החל מה-16.9 ועד ה-30.10. כל צילום ילווה בפרטים על הצלם והצילום. במהלך התערוכה ייבחר צילום והצלם יזכה בפרס בשווי של 300 שקל. את הצילומים ניתן לשלוח במייל, בדואר או להביאם למסעדה.

מסעדת בוריטוס נפתחה לפני שנה ושמה לה למטרה להביא לישראל את הטעמים הנפלאים של מקסיקו בד בבד עם התרבות המקסיקנית והשפעתה על התפריט. בראד יאנג, השף והבעלים של המסעדה, נולד וגדל בארה"ב. כמי שהתמכר לבוריטו, לטאקו, לפהיטה ולאינצ'לדה, התקשה בראד להשלים עם היעדר האוכל המקסיקני בישראל.

"המרכיבים והשילובים במטבח המקסיקני מתאימים לאקלים, למצרכים, לגידולים ולאנשים בישראל ואין סיבה שלא נאמץ את מה שהאמריקאים גילו כבר מזמן" – אמר בראד ועשה. ב"בוריטוס" אפשר ליהנות מאוכל אותנטי, טעים, צבעוני ובריא וגם מהרצאות וסדנאות המשלבות היסטוריה מקסיקנית עם תרבות אוכל והדגמות.

בוריטוס
יד חרוצים 14 תל-אביב, 03-6873699
ימים ב'-ד'- – 23:00 12:00 , ה' – שבת 24:00- 12:00.
דואר אלקטרוני: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר