טיפול גוף זוגי ביין בספא חוות הבריאות מצפה הימים

לרגל פסטיבל גורמה ויין המציין את עונת בציר ענבי היין בגליל ובגולן ומתקיים בחודשים אוגוסט וספטמבר 2010, מציעים בספא מצפה הימים טיפול מיוחד שפותח על טהרת תוצרת המקום, המשלב את אופייה המיוחד של חוות הבריאות, עם מרכיבי טיפול טבעיים ואורגנים המופקים מתנובת המשק האורגני

לרגל פסטיבל גורמה ויין המציין את עונת בציר ענבי היין בגליל ובגולן ומתקיים בחודשים אוגוסט וספטמבר 2010, מציעים בספא מצפה הימים טיפול מיוחד שפותח על טהרת תוצרת המקום, המשלב את אופייה המיוחד של חוות הבריאות, עם מרכיבי טיפול טבעיים ואורגנים המופקים מתנובת המשק האורגני.

טיפול זוגי ביין מתחיל עם פילינג זרעי ענבים לקרצוף העור. אלה מכילים פיקנוגינול ממשפחת האנטי אוקסידנטים, המעכב את תהליך ההזדקנות. זרעי הענבים מכילים שמנים המקלים על תהליך הניקוי של העור.
הטיפול ממשיך באמבט יין אדום המכיל לקוורציטין בעל יכולת למנוע קרישה וכן למנוע חמצון כולסטרול LDL.
בהמשך, עיסוי עם תערובת שמנים עשירה המכילה חומרי הזנה וויטמינים בעלי כושר חדירה לעור למטרת הגמשה וריכוך.
ולקינוח להשלמת הטיפול – כוס יין.
הטיפול מתקיים בכוכב השחר, מבנה אבן הממוקם בתוך גן התבלינים של המלון.
משך הטיפול – 90 דקות, מחיר – 1,100 ₪ לזוג.

בחוות הבריאות במצפה הימים טיפולים נוספים לפנים ולגוף, כמו טיפול – הקסם הגלילי- טיפול יופי קוסמטי מטהר לגוף המתחיל בפילינג צמחי שמזין את העור ומשפר את זרימת הדם בגוף, עיסוי בצמחי מרפא- בשמנים ארומאטיים בשילוב שקיות ממולאות בצמחי מרפא מהגן האורגני , קובידו – עיסויי פנים יפני- בטכניקת עיסוי פנים עוצמתית ועדינה המשחררת את המתח המוחזק בשרירי הפנים, הראש והצוואר, מטפלת ברקמות חיצוניות ועמוקות, במגע רך וקצבי. וטיפולים נוספים.

פרטים נוספים, תיאום והזמנות: ספא מצפה הימים: 04-6994543
באתר מצפה הימים כל הפרטים והמחירים לפסטיבל הגורמה והיין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר