טיפים ייחודיים לעיצוב שולחן החג

שולחן החג מאוד ססגוני, הן מפאת כלי האוכל והן מפאת המזון עצמו. לכן הדבר החשוב ביותר הוא להגיע לאחידות צבעונית ע"י האביזרים איתם אנו עורכים את השולחן על מנת ליצור הרמוניה בין הצבעים

לכל אותם מארחים בארוחת החג של ראש השנה, המעוניינים להציע לאורחיהם חוויה אסתטית וקולינרית גם יחד, לפניכם מבחר כללים וטיפים מקוריים לעריכת שולחן החג:

1. אחידות צבעונית – שולחן החג הנו מאוד ססגוני, הן מפאת כלי האוכל והן מפאת המזון עצמו. לכן הדבר החשוב ביותר הוא להגיע לאחידות צבעונית ע"י האביזרים איתם אנו עורכים את השולחן על מנת ליצור הרמוניה בין הצבעים.
2. פלייסמטים – פלייסמטים הינם הפתרון האידיאלי ליצירת אחידות ויזואלי לכל אורך הארוחה. ע"י הנחת פלייסמט דקורטיבי מתחת לצלחות, השולחן נראה מסודר לאורך כל הארוחה.
3. הקשרים ויזואליים – על מנת ליצור הרמוניה ושפה עיצובית אחידה, יש לדאוג שהעיטורים שבחרנו יחזרו על עצמם. לדוגמא: אם את המפיות קשרנו בסרט כסף, כך גם נעשה עם האגרטלים ו/או הנרות.
4. הפתעה ויזואלית – לאלו החפצים להפתיע את אורחיהם, מומלץ ליצור איזושהי הפתעה ויזואלית בכניסה לחלל, כמו לדוגמא: הצבת השולחן במקום אחר, סידור פרחים גדול, או החלפת הוילונות בחדר האירוח עם התאמה לצבעוניות השולחן.
5. שילובים מנצחים – קל ליצור אווירה חגיגית ואלגנטית בשילובי הצבעים לבן וכסף, או שמנת וזהב.
6. דקורציה (נרות, פמוטים וסידורי פרחים) – חשוב לשמור על דקורציה נמוכה מגובה עין (פחות 25 ס"מ) או גבוהה מגובה עין, דהיינו מעל 50 ס"מ, על מנת שיהיה קשר עין בין הסועדים.
7. יחס אישי – למעוניינים לתת יחס אישי לכל אורח, ניתן לעשות זאת ע"י האביזרים, כמו לשים לסועד חבק מפיות עם שמו, או זר פרחים קטן על הצלחת, צנצנת דבש דקורטיבית וכו' – מעין מתנה אישית שיוכל לקחת איתו למזכרת, אשר תונח על הצלחת או על חבק המפיות.
8. עשה זאת בעצמך – מכיוון שארוחת החג כרוכה בהוצאות מרובות, ניתן לדאוג לעיצוב דקורטיבי גם משדרוג של פריטים שיש בבית עם תוספות לא יקרות. לדוגמא:
– ניתן לקחת כוסות זכוכית שונות, לצבוע את כולן בספריי צבע לבחירתכם, ולהפוך אותן למעין אגרטלים קטנים וייחודיים במרכז השולחן. מספיק לשים רק פרח בכל כוס, ויש לנו מרכז שולחן ייחודי.
– ניתן לקחת נרות פשוטים ולעטוף אותם בסרט תחרה/ סאטן, וכך ולשדרג את העיצוב והמראה.
– טריק לכיסאות – ניתן לקחת כמטר בד "לזרוק" על הכסא, ולקשור אותו עם סרט סאטן או תחרה. זה יוצר מראה מהודר ואחיד לכל הכיסאות.


הטיפים באדיבות LDH HOME, חנות קונספט לחפצים מעוצבים
המתמחה בסטיילינג ועיצובי אווירה.
רח' הדגן, מושב אודים, טל. 09-8850630

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר