טיפים לבחירת מלון בנופש משפחתי

הילדים רוצים בידור, ואתם רוצים שקט. מלון המספק צוותי הווי ובידור לילדים, יכול בהחלט לפתור לכם את הבעיה הזאת. מלונות רבים מציעים גם מועדון משחקים מיוחד לילדים, שעלול בהחלט להקשות על החזרה הביתה

למשפחות הרוצות לבלות את תקופת החגים בחו"ל, ומתלבטות בבחירת מלון מתאים ונוח, אני מציעה טיפים מיוחדים, אשר יכולים להתאים לסוג החופשה אותה תבחרו. כל מה שנשאר זה להכין את הדרכון, לעלות על המטוס ולהמריא לעבר החופש, ולבלות.

אין חנייה?
טיפ ראשון וחשוב: רכבכם חייב להיות סמוך למלון. גם חוסך את ההליכה המתישה עם המזוודות, וגם מקצר את הדרך לשדה התעופה. חבל לבזבז זמן על הליכות מתישות או כסף מיותר על מוניות שישמחו ל"הראות" לכם את העיר.

"פה זה הים?"
חשובה ביותר הקרבה לים/בריכה/מתקן מים כלשהו, במיוחד כאשר אתם מתכננים חופש של "בטן גב".
מלון אשר ה"לוקיישן" שלו רחוק מנקודות אלו, עלול להפוך את חופשתכם למסע אלונקות, כך שאפילו המים הקרים לא יעזרו לכם.

"תשעשע אותי"
הילדים רוצים בידור, ואתם רוצים שקט. מלון המספק צוותי הווי ובידור לילדים, יכול בהחלט לפתור לכם את הבעיה הזאת. מלונות רבים מציעים גם מועדון משחקים מיוחד לילדים, שעלול בהחלט להקשות על החזרה הביתה.

"לא קניתי עוד כלום!"
מיועד בעיקר לנשים שביניכם. קרבה למרכזי "השופינג" המרכזיים ולדוכני המזכרות, יכולה להוות יתרון עצום בבחירת מלון, למרות הסיכון בסכסוך משפחתי. מלונות כאלו נמצאים בדרך כלל במרכזי הערים. חסרון נוסף: משקל עודף בטיסה הביתה.

"הכדור הוא עגול"
משחקי כדור מהווים לעיתים קרובות אטרקציה מרכזית במלונות. דווקא המרדף אחרי החפץ הגדול יכול להפוך את חופשתכם למהנה יותר, ולכן חשוב לבדוק אילו פעילויות ספורטיביות מציע המלון, מכדורגל על החוף ועד באולינג באולם הקריר.


"כמה סוכר?"
הגעתם לחדר. אחרי יום מעייף בו רבצתם בבריכה או קרעתם את העיר, חשוב להירגע בחדר עם משקה נחמד, ולפיכך מלון שמציע מיני בר נחמד או מכונות קפה למיניהן, הופך לאופציה מועדפת.


חלי בלו היא מנהלת סוכנות נסיעות "ארטרא"


פורסם ב- ORTRA NEWS – גיליון סתיו 2006, של חברת ארטרא – ארגון והפקת כינוסים, אירועים ותערוכות, שירותי תיירות ונסיעות
www.ortra.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר