טיפים להדחת כלים נוחה ומהירה במדיחי כלים

הנקל סוד מציגה בימים אלה את סומט ג'ל, המתמוסס מיידית ומתאים לכל תוכניות ההדחה ולכל טמפרטורה. לרגל ההשקה מציעה קרולין וייס, הטכנולוגית הראשית של חברת הנקל סוד, טיפים להדחת כלים חסכונית, נוחה ומהירה

הנקל סוד מציגה בימים אלה את סומט ג'ל, המתמוסס מיידית ומתאים לכל תוכניות ההדחה ולכל טמפרטורה. לפניכם טיפים להדחת כלים חסכונית, נוחה ומהירה:

1. מדיח כלים כבר אינו נחשב מותרות – בשטיפת כלים ממוצעת בברז שאורכה כ-10 דקות ואף יותר, מתבזבזים מדי דקה בממוצע כ- 10 ליטר מים. הדחה של 12 מערכות כלים במדיח חדש, צורכת 12 ליטרים של מים בלבד. מתברר, אם כך, שבניגוד למיתוס – מדיח הכלים הוא מוצר חסכוני במים בצורה משמעותית לאותה כמות כלים, לעומת שטיפה ידנית.

2. כאשר הכלים לא מלוכלכים מאד, כדאי לעשות שימוש בלחצן תוכנית מהירה המיועד לקצר את משך הפעולה. תוכנית זו מגדילה את לחץ המים ומורידה את הטמפ' וחוסכת עד % 25-20 מצריכת המים והחשמל. במקרה של כלים מלוכלכים ניתן להשתמש בתוכניות חסכוניות בחשמל בשילוב חומר ניקוי כמו סומט ג'ל, המותאם להשגת תוצאות מבריקות בכל תוכנית הדחה ובכל טמפרטורה.

3. לפני שרוכשים מדיח כלים רצוי לשים לב לנתוני צריכת החשמל והמים שלו. מומלץ להעדיף מדיח בעל דירוג A המעיד על פעולה חסכונית באנרגיה. על פי נתוני חברת החשמל, מדיח כלים רגיל צורך 2.5-1.5 קילו ואט לשעה. כך שמדיח בעל צריכת חשמל של 1 קילו ואט לשעה נחשב חסכוני.

4. בכדי לשמור על פעולה תקינה של המדיח ותוצאות ניקוי טובות יותר, חשוב מדי מספר חודשים לנקות משאריות שומן ואבנית אשר הצטברו בחלקים הפנימיים של המדיח, באמצעות מנקה מדיח שהוא יעודי לפעולה זו.

5. כדאי להשתמש בחיישן לכלוך הקיים ברוב המדיחים החדישים. החיישן דוגם את רמות הלכלוך במים ומפעיל אוטומטית את המדיח, ובכך מתאים את כמות המים והטמפרטורה למידת הלכלוך, למניעת בזבוז מים ואנרגיה.

6. מומלץ להעמיס את מדיח הכלים עד למקסימום. בכך יהיו ניצול מיטבי של קיבולת המוצר וניצול מקסימלי של צריכת המים והחשמל.
יש חשיבות לאופן בו מסדרים את הכלים במדיח: את הכוסות יש להעמיד ביציבות ובאופן שלא יגעו זו בזו, כך לא תחסם זרימת המים בין הכוסות ולא יופיעו שריטות הנוצרות מפגיעה של הכוסות זו בזו. כוסות גבוהות מומלץ שלא להעמיד בקצה סלסלת המדיח, בכדי שלא יחסמו את זרימת המים לכל חלקי המדיח ולכל הכלים.

7. למיקסום פעולת ההדחה, כדאי לפני הכנסת הכלים לבדוק שהפילטר של המדיח נקי משאריות מזון ובמידה ונותרו שאריות, לנקות את הפילטר, כדי שהמים יסוננו בתהליך הניקוי.
בנוסף, מומלץ להסיר בעזרת מברשת את הלכלוך הגס בטרם הכנסת הכלים למדיח.

קרולין וייס היא הטכנולוגית הראשית של חברת הנקל סוד, יצרנית סומט ג'ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר